Skocz do zawartości

Minerseth

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Minerseth

Informacje

  • Imię
    ?ukasz
  • Miasto
    Leszno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

817 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Minerseth

2

Reputacja

  1. czekam do soboty ;( ale jeżdżę normalnie pada deszcz itd. i nic.
  2. Bardzo dziękuję za dokładne instrukcje. Dziś wszytsko zostanie sprawdzone dokładnie. Osuszanie itd. I sprawdzimy komputerem czy jakiś błąd nie wyskoczył . Dam znać co było przyczyną. Pozdrawiam.
  3. Dzięki za informacje. Komputer wykryje ten błąd? Masz moze link opis potencjometry gazu (pedalu) ? Będę szukał w DE części Pytanie czy zaciął sie raz czy padnie kolejny raz ryzyko jazdy 500km jest . I dlaczego po 3h sam z siebie zaczął działać?
  4. z pedałem hamulca wyczytałem że może być od tego. i wtedy wchodzi w tryb awaryjny ? czy się zawiesił/zwarcie ? bo jak to można wytłumaczyć ze trzymało się po odpaleniu 1,4 obr. mniej więcej i zero reakcji na gaz. dzieki za info.
  5. Witam, opisuje ze szczegółami bo mój mechanik tez na odległość nie może zdefiniować przyczyny i mówi ze trzeba komputer i szukać przyczyny. Jadę autostrada -2, śnieg z deszczem.. zajeżdża mi drogę tir wali woda gdzie popadnie zjeżdżam z autostrady hamuje daje migacz dojezdzam do ronda hamuje 1 , 2 ruszam i wyskakuje błąd abs, później sprężynka. i auto jedzie max 1,4 obr. i jakieś 20 na godzinę. zjezdzam na parking. wyłączam silnik, włączam i to samo od razu wchodzi na 1,3-1,4 obr i zero reakcji na gaz sprzeglo. idę wkur**** do lekarza wracam po 3h, auto odpala jadę juz wtedy nie autobana tylko niemieckimi wioskami. dlaczego to opisuje ? bo nikt nie zna przyczyny, olej jest, płyny są, temperatura jest auto działa jak trzeba tylko czuje drgania na postoju trochę mocniejsze niż zawsze no ale jednak wyczuwalne co nie jest normalne, co za tym idzie szukam po internecie czytam fora no bo mam czas u lekarza. jedyne co znalazłem na forum to brak światła stop i zasyfiony pedał hamulca, ale skąd te obr. itd. chce wrócić do PL mam 500km i nie wiem czy to dobry pomysł? ps. mam 4 dni na opanowanie sytuacji ktoś coś od czego zacząć? bede szukał oczywiscie firmy z komputerem. AUdi a4 b6 1.9 tdi 131kw awx
  6. Niestety ale będę wymieniał po raz drugi dwumas albo poprzedni mechanik mnie wydymał albo coś jest nie tak. Po 50 tys. Kolejne Sprzęgło z dwumasą. Obecny mechanik powiedział że widać pomiędzy skrzynia jakieś elementy sprężynke i daje głowę że to dwu mas. Czy do silnika 1.9 awx 131 można montować samo Sprzęgło? Tak jak to było kiedyś?
  7. Zrobiłem trasę bo musiałem jechac i zauważyłem inne dolegliwości tzn bez różnicy czy jest Sprzęgło wciśnie te czy nie.. auto na luzie drży i to nawet pasazer zauważył, druga sprawa po prasie gaszeniu auto i jest dziwny dźwięk z przodu a jak zapalam jest trzask jak by metal o metal uderzył. . Skrzynia chodzi normalnie, sprzęgło też miękkie i normalnie się rusza, samochód ma moc nic się nie dzieje przy dużych prędkościach bo jechałem trasę 600km 160 km/h Najgorzej jest na luzie i przy gaszeniu i odpalaniu . Może poduszka ? Klapa gaszaca?
  8. Słyszałem że ciężko to zdiagnozować? Trzeba wyjąć skrzynie?
  9. Witam. Sprzęgło oraz dwumas było wymieniane przy 248tys teraz mam przejechane 294tys. Jeżdżę głownie trasy. Przy gaszenia auta usłyszałem dziwne dźwięki i dzieje się też tak przy tym jak staje na krzyżowe i chce ruszyć >wciskamy Sprzęgło i słychać dziwne dź wiek z przodu, wydaje mi się ze z lewej strony auta. Macie jakieś pomysły od czego zacząć sprawdzanie? No mam nadzieje ze to nie dwunastu bo płaciłem za schasa czy jakoś tak prawie 3 tys?
  10. Minerseth

    [B6 AWX] Odcina moc

    Zawor n75. w sobotę będzie robione Jestem na urlopie
  11. Minerseth

    [B6 AWX] Odcina moc

    On powiedział mi że turbo chodzi nie ma objaw że to turbina po błędzie od razu poszedł sprawdzić wężyk i od razu powiedział że to zawór regulacji ciśnienia że on się zamyka i otwiera i jak mu wciśnie gazu to jest przeładowanie i wyskakuje błąd i blokuje turbo . Czyli to jest ten n75 ? https://allegro.pl/zawor-doladowania-turbiny-egr-n75-audi-a4-1-9tdi-i7200627005.html ??
  12. Minerseth

    [B6 AWX] Odcina moc

    Jednak zawór od turbo przeladowuje. Czy mógłbym prosić kogoś o informację jaki będzie odpowiedni do mojego silnika z racji iż poszukam sam i zakupie (wymiana jest czasochłona ?) 1.9 tdi 131km awx 2002r Audi a4 b6
  13. Minerseth

    [B6 AWX] Odcina moc

    Za 30 minut jadę do gościa sprawdzi mi pod komputerem dam znać co i jak i jak dalej działać ale dziwne że stało się to po rozłączeniu węża od turbo możliwe że była to kwestia czasu i padła by sama ? Czy po prostu głupi przypadku?
  14. Minerseth

    [B6 AWX] Odcina moc

    Dokładnie wygląda to tak: jak jeżdżę cały dzień i nie przekrocze 2700obr. To nic nie da sie zauważyć (auto jest zrywne) dopiero jak mu wcisne gaz do tych 2700obr. auto momentalnie odcina, muszę go zgasić żeby odzyskać moc.
  15. Minerseth

    [B6 AWX] Odcina moc

    Rozumiem od razu mówię nie mam dostępu do komputera i logów pewnie mnie wyzwiecie ale mój mechanik bazuje na komputerze ale chyba nie sprawdza logów. Ciekawy jestem czy przez niepodłączony wężyk mogło coś paść? W ciągu jednego dnia. A druga sprawa od 5 tyg jeżdżę autem po mieście a od 2 lat jeździło na autostradzie może też to miało wpływ na turbo .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...