Jump to content

misiek95

Pasjonat
  • Content Count

    1,943
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

45

About misiek95

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Jelenia Góra/ Wleń

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Engine code
    AWX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,473 profile views
  1. To oznacza zaślepiony programowo EGR. Bez związku z problemem. Szukaj nieszczelności- tyle
  2. Wg mnie gigantyczne znaczenie w takich porównaniach ma skrzynia biegów. Te automaty w nowych autach sprawiają że czasami wynik 0-100 jest aż niewiarygodny
  3. Ja również oddawałem na Skoczylasa i polecam. Chociaż dosyć ciężko się z nim skontaktować ale robota b solidna.
  4. To nie kolejność dokręcania jest powodem krzywienia sie pokrywy, tylko starość i wpływ zmiennych temperatur na tworzywo sztuczne. Temat rzeka na tym forum ale jak ma być szczelnie to albo silikon albo pokrywa z aso
  5. mam do sprzedania cały komplet z BRD. Razem z rurą pasa przedniego
  6. Chyba 15zł szt. Ale kupować nowe wahacze po to żeby od razu wymienić w nich tuleje i stracić gwarancje to sie mija z celem
  7. Czy któryś z producentów wahaczy po za Lemfoderem stosuje w audi a4 b6/7 rozróżnienie na wahacze 1ba/1be,1bv,1bd ?
  8. Nie. Szarpnij porządnie tak żeby jedna rolka wyszła a później kolejna i już pójdzie Nie ma zabezpieczenia musisz użyć siły. Dalej jest seger który trzyma tripod ale to rozpinasz dopiero po rozdzieleniu przegubu.
  9. misiek95

    Uszkodzony blb

    Ja tam polecam opcje wrzucenia AWX/AVF. Już 2 lata śmigam takim przekładańcem
  10. Tak, kierownice w turbinie na wolnych obrotach powinny być wychylone w kierunku maksymalnego doładowania. U Ciebie nie są na pewno. W czasie w którym robiłeś loga nie dzieje się z nimi nic dziwnego (patrząc po logach). Co innego zaraz po odpaleniu ale to jest dosyć kłopotliwe do uchwycenia w logach bo napięcie spada za nisko i interface często gubi komunikacje. Zajmij się turbosprężarką. Co do trzęsienia po odpaleniu to ja bym zaczął od wymiany uszczelnień pompowtrysków.
  11. Odpalanie i telepanie po odpaleniu to prawdopodobnie kwestia uszkodzonych uszczelnień pompowtryskiwaczy lub samych pompowtryskiwaczy w sobie. Nic z logów robionych po ustabilizowaniu obrotów nie wynika bo wtedy ten objaw nie występuje, tyle. Turbosprężarka najpierw niedoładowuje wyraźnie, a później mocno przeładowuje. W mojej opinii przycina się sztanga w turbospręzarce, lub uszkodzony jest zawór n75. Obie te rzeczy można stosunkowo łatwo sprawdzić i ogarnięty mechanik postawi Ci diagnoze w 15 minut.
  12. W mojej opinii wygląda to bardzo słabo. Doładowanie ma zrobione takie, ze seryjna turbosprężarka AWX,AVF odleci w którkim czasie gdyby tyle pompowała cały czas. Z drugiej strony czasy wtrysków są nie ruszone, co w zasadzie ogranicza osiągniętą moc bardzo mocno. Tak to wygląda z mojego punktu widzenia- ale ja dopiero sie ucze a jedyne auto jakie wystroiłem to moje auto.
  13. Jaki masz rocznik samochodu? W profilu wpisałeś 1986
×
×
  • Create New...