misiek95

Pasjonat
  • Zawartość

    1730
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

20

O misiek95

    Informacje

    • Imię
      Michał
    • Lokalizacja
      Jelenia Góra/ Wleń

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2005
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    2008 wyświetleń profilu
    1. misiek95

      Ja uważam że ten temat powinien zostać zamknięty. Wszystko zostało już powiedziane, zapytane i wyjaśnione. Ja przeczytalem temat dwa razy i przełożyłem swoje auto (1.9tdi) a na pamięć znam już te pytania o zbiornik paliwa w benzyniakach i moge wyrecytować w środku nocy który do którego pasuje. Swap zajmuje w pojedynke kilkadziesiąt godzin (mi tak zeszło ze wszystkim). a przeczytanie tematu 30 minut. Z każdą kolejną stroną przychodzi kolejna osoba i mówi: "podpowiedzcie mi jak to było bo przecież nie będę czytał tylu stron" i tak koło się zamyka. Tak się stało z tematem liczników w dziale b5. Niekończąca sie opowieść. Niech ktoś odpowiedzialny za ten temat zbierze wszystkie informacje w pierwszym poście i tyle. Ja mogę pomóc w redagowaniu. Coś tam sie nauczyłem przy okazji. Mam dużo swoich zdjęć. Zrobimy spis części i jakieś FAQ
    2. misiek95

      Ja mogę się podjąć. 100km od Wrocławia
    3. misiek95

      Jeżeli nie w tym temacie to gdzieś na forum jest. Pinout różni się którymś wejściem na sygnał z czujnika przedniego abs Musisz szukać no jest gdzieś na forum na pewno
    4. misiek95

      mam taki
    5. misiek95

      Kiedyś zbierałem z różnych for internetowych przeypadki pękniętych mocowań, złamanych amorków (wyboczonych) itd. Jak znajde ten folder to coś podrzuce. Z budżetowych to ja sie teraz odważyłem na MTS'a do b7 i tą opcje moge polecić- chodzi o te wersje gold z springami eibacha. Ta technix to nie jest dobry pomysł
    6. misiek95

      Czerwona kontrolka nie dotyczy poziomu oleju tylko jego cisnienia. Wyskakuje tylko w określonych okolicznościach bo i pomiar robiony jest tylko przy określonych obrotach i czasie. Jeżeli coś było robione to jest prawdopodobne, że mechanik źle coś poskładał, wypadł mu brok z wałeczka od pompowtrysków. Może być to też kwestia uszkodzonego czujnika ciśnienia oleju lub jego kabelka (szaro biały). Tak czy inaczej ciśnienie oleju do sprawdzenia. Jeżeli jest faktycznie za niskie to silnik będzie umierał powolną śmiercią, nie bagatelizuj tego
    7. misiek95

      Tak źle koledze życzysz? Wyroby tej marki są niebezpieczne dla zdrowia i życia
    8. misiek95

      W moim b7 odkręciły się wszystkie. W b6 dawcy quattro też. A u kolegi w b6 uwalone wszystkie. Sanki musiałem wyciągać bo nie szło tego na aucie ogarnąć
    9. misiek95

      Potwierdzam. Potrzebne Ci takie śruby?
    10. misiek95

      będę miał Kit H&R -35 do avanta 1.9. Sprężyny + amorki. Rok czasu jeżdżone. Środa czwartek jestem we Wrocławiu
    11. misiek95

      Ten "komplet" dotyczy jednego pompowtryskiwacza. Więc szału nie ma Polerowałem, zabieliłem frezem powierzchnie pod miedzianą podkładke i poskładałem to najlepiej jak sie dało. Po roku znowu drgawki na wolnych obrotach nieregularne
    12. misiek95

      https://allegro.pl/oring-uszczelka-pompowtrysk-nadwymiar-i7624850422.html Używał ktoś z was? jakie opinie?
    13. misiek95

      Jak masz inne średnice kół to tak będzie. Widziałem też taki cyrki przy uszkodzonym czujniku abs. Błędu wtedy nie pokaże. Poprostu róznica prędkości kół powoduje reakcje systemu esp. Normalne działanie
    14. misiek95

      dokładnie tak
    15. misiek95

      Czy trzeba wyciągać- nie. Trzeba go odsunąć od tunelu. Daleko i mokrą szmate sobie połóż na podłoge tam gdzie spawasz