misiek95

Pasjonat
  • Zawartość

    1681
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

18

O misiek95

  • Urodziny 06.03.1995

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Lokalizacja
    Jelenia Góra/ Wleń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1837 wyświetleń profilu
  1. misiek95

    Sanki przednie takie same. Sanki tylne inne
  2. misiek95

    Sprawdź czy po odpięciu czujnika temperatury pali na strzała na ciepłym. Jak tak- to rozrusznik nie osiąga odpowiedniej liczby obrotów na minutę i dawka paliwa jest ograniczona.
  3. misiek95

    Ciezki problem do zdiagnozowania. Moze byc amortyzator, poduszka silnika. Moze byc tez wahacz- chociaz takiego przypadku nie spotkalem
  4. misiek95

    tak też zrobiłem już kilka razy- ale walcze w swoim aucie z niezlokalizowanymi stukami w zawieszeniu i podejrzewam, że powstał luz między tą tulejką a zwrotnicą
  5. misiek95

    Odgrzewam kotleta, bo chciałbym się dowiedzieć dlaczego się nie da?
  6. misiek95

    No i fajnie. Powinno być dobrze. Ja też swoje musze opuścić i obejrzeć- bo jakieś niezidentyfikowane stuki mi sie pojawiły
  7. misiek95

    tego nie widziałem mając oba w ręce.. lepiej kup awx
  8. misiek95

    Szczerze mówiąc nie spotkałem się ze swapem z manuala na automat nigdy i myślę, że elektryka może być pracochłonna w takim przypadku troche jednak tych kabli jest do podłączenia. Co do odczuć to inny samochód jeździ lepiej, pali więcej
  9. Wymiana czujnika to jedno a prawidłowy montaż to drugie:)
  10. misiek95

    Jak nie masz doświadczenia to możesz dokręcać dynamometrycznym
  11. misiek95

    Nie. Chodzi o tą śrube bliżej, trzymającą sworznie wahaczy
  12. misiek95

    Zacznij od śruby łączącej górne wahacze ze zwrotnicą. Jak nie będzie chciała wyjść(tak będzie na 90%)- to lepiej oddaj auto do warsztatu
  13. misiek95

    jak sie do tego dobrać? zaciekawiłeś mnie- musze to zrobić edit. już wszystko wiem- tu są fajne zdjęcia https://www.ecstuning.com/b-genuine-volkswagen-audi-parts/servotronic-torque-converter/8e1998317a/
  14. misiek95

    Różne skrzynie mają różnie umieszczone wyjście wału napędowego. Wszystkie 3 przeguby na wale są homokinetyczne- więc nie powinno mieć to wpływu (w teorii) na wibracje jakiekolwiek w czasie jazdy. A przynajmniej u mnie nie ma- a wał jest wyraźnie przekoszony
  15. misiek95

    U mnie przy swapie na quattro też drążyłem temat bo wał sie załamuje na środku auta. Skrzynia, wał, podpora- wszystko z jednego kompletu, oryginał. Nie ma żadnych dolegliwości z tego powodu