Skocz do zawartości

misiek95

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    1902
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

37

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Lokalizacja
    Jelenia Góra/ Wleń

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

2337 wyświetleń profilu
  1. Dokładnie tak samo uważam. A z podstawy filtra odessac można nawet wężykiem i ustami, ja tak robie w swoim aucie.
  2. Nie ma w avb takiej śrubki. Układ sam sie odpowietrza. Jak nie ubywa to nie robić nic. Jak ubywa to zmień zbiorniczek. One pękają. W benzynowych częściej bo duże temperatury panują. W s4 nagminnie sie rozpada ten zbiorniczek.
  3. Też nad tym myślałem, trzeba by aliexpress przetrzepać w b7 problemem jest bardzo bardzo mały odbłyśnik dla światła cofania
  4. Gumy same w sobie drgań powodować nie mogą w mojej opinii. Mogą jedynie nie być zdolne do wytłumienia najmniejszych niedoskonałości w wyważeniu felg czy też tarcz hamulcowych. Po za tym ich stan jest łatwy do ocenienia, bo nie są to skomplikowane tuleje olejowe tylko kawałek gumy. Mimo wszystko uważam że problem leży w tarczach albo kołach. Powodzenia
  5. Ślizgające sie sprzęgło- do wymiany. Szarpnięcie spowodowane jest zazwyczaj sumą luzów w układzie napędowym. Od dwumasy, przez skrzynie biegów, mechanizm różnicowy, przeguby aż po tuleje w wahaczach. Ciężko wywróżyć dlaczego szarpie przez internet. Ciężkie wrzucanie biegów to najczęściej zużycie synchronizatorów w skrzyni biegów. Można spróbować wymienić olej w skrzynie ale po pierwsze nie musi to pomóc, a po drugie ewentualny efekt odczujesz po 10 tysiącach kilometrów. Tak z opóźnieniem reaguje skrzynia na nowy olej
  6. misiek95

    Jakie dobrać dystanse?

    Każdy tak mówi
  7. misiek95

    Jakie dobrać dystanse?

    Przy takiej wysokości nie będzie nic tarło. Ale jak planujesz dać niżej w przyszłości to daj sobie 13/17 ewentualnie 13/15. Ja tak mam i nie dodał bym i nie zabrał ani milimetra. Felge mam inny wzór ale parametry i opona ta sama.
  8. Żadnego problemu. Przy montażu trzeba mieć troche siły ale wymiane ogarniesz w 20 minut na spokojnie
  9. A ja obstawiam tarcze hamulcowe. Wiem, że mierzyłeś je czujnikiem zegarowym ale tarcza też jako nowa jest wyważana i może na tym etapie poszło coś nie tak. Nie będę też prawił morałów o tym że tarcza traci wyważenie po przetoczeniu bo ja też swoje czasami przetocze jak jest taka potrzeba i nic nie wyważam- no ale jednak jest to prawda Miałem taki przypadek w nieswoim aucie. Tarcza skorodowała, z kanałów wentylacyjnych sypała sie rdza i wyważenie sie rozjechało. Po wymianie wibracji brak
  10. misiek95

    A4 B7 Avant BRD mod na 250+

    Sugeruje, że turbosprężarka pompuje Ci olej w dolot (intercooler). Jak Ci z niego kapało to znaczy że już jest go tam sporo. A to że dokręciłeś śrubke to oznacza że nie będzie kapał na ziemie tylko spalisz go w silniku. Nie moge jaśniej
  11. misiek95

    A4 B7 Avant BRD mod na 250+

    Nic nie jest zrobione, poprostu zamiast na ziemie- olej trafi do komory spalania. Tutaj byłbym ostrożny. Turbiny BRD mają to do siebie, że późno wstają. Nie stawiaj za cel wydajności maksymalnej tylko to żeby wcześnie wstała i już będzie sie jeździło super. Jak wstawią większe śmigło to obawiam się, że jeszcze później będzie wstawać taka turbospręzarka
  12. misiek95

    Swap 170 ->

    Nowa wytrzyma. A taka kilkunastoletnia to kto to wie
  13. mam takie gumy, pisz pw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...