Skocz do zawartości

michu10

Pasjonat
  • Postów

    141
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michu10

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CPMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia michu10

3

Reputacja

  1. Gdzie obszywales kiere ? Widzę że jest nowa koncepcja jakbyś chciał się tej pozbywać daj znać
  2. Gdzie obszywałeś kierownicę ? Bo carbon zakładam że twoja robota
  3. U mnie w sedanie na KW comfort podobna sytuacja z tyłu. Przód elegancko, ale tył zawsze jest ciężej wyregulować i faktycznie żeby można było swobodnie jeździć jestem na końcówce regulacji (przy załadunku - bagaże itd. potrafi przytrzeć opona 245/9J/ET33). Wydaje mi się ze wszystkie sprężyny maja ten problem w B8, miałem eibach i tył tez niżej był. Jest opcja w przypadku samych sprężyn na podkładki OEM ale w przypadku gwintu i tej nakrętki to nie przejdzie (jedynie jakaś podkładka pod ten element regulujący moim zdaniem ale to też z 0,5 cm max. Też jest kwestia trwałości amorka, jak będzie pracował tylko na końcowym zakresie to może za długo nie wytrzymać.
  4. Panowe czy ktoś tutaj zajmuje się regeneracją ? Mam do odświeżenia/pomalowania zaciski 356mm
  5. jeszcze troszkę się ułoży i będzie ok, opona straszny naleśnik. 225/35/19 ? to chyba za mało ja śmigam 245/35/19 i większość chyba taką poleca. Ogólnie zmiany na plus
  6. michu10

    B8 TrOOOOp

    Panowie czy jest ktoś na forum co ogarnia części z ASO w dobrych cenach ? nie chodzi o pierdoły tylko o kpl. rozrząd i inne z tym związane
  7. Z tego co się dowiedziałem (miałem kontakt z właścicielem ze stanów) nie wymieniają w skrzyni jako ASO. Chyba, że sam ktoś sobie zażyczy, ale wiadomo tam są inne koszty itd. Myślę, że nie jest to aż tak straszny wydatek i warto wymienić w PL. Sam za cały zestaw do wymiany 8HP zapłaciłem z 1,5 roku temu 800 zł + robocizna.
  8. czyli nadal nie ma odpowiedzi czy rotor et 33 podejdzie pod hebel z A6 C7 356 mm... aż dziwne ze na całym forum nikt nie robił, albo się nie chce pochwalić czekam na foto z heblem i rotorem
  9. michu10

    B8 TrOOOOp

    Jeżdżę na rotor 9j et 33 + 245/35/19w sedanie + Eibach (-30 mm) jak koledzy piszą, na 'hopce' czy dużym załadunku potrafi przytrzeć. osobiście uważam, że 245 to minimum jakie można założyć naciąg nie pasuje do tego koła
  10. Zrezygnowałeś z zacisków 356 na przód ? Nie wejdą pod rotor ?
  11. ale masz na myśli zacisk pod 345 mm ? W innym wątku widziałem ze nie ma szans na 356 mm przy rotorze (ET33, 9J)
  12. Rozeznaję temat zmiany hebli w a4 b8 z seryjnych 320 na coś większego z jednym ograniczeniem pod felgę rotor ET33 9J. Z tego co wyczytałem to tylko zacisk pod 345 mm z S4 wejdzie ? Zacisk z A6 C7 pod 356 mm i akebono odpadają z racji na kształt ramion felgi ? Może ktoś potwierdzić ?
  13. to jest gwint czy tylko sprężyny z tulejami regulującymi ? Na jakie amory to zakładasz ?
  14. Ładny egzemplarz, gratulacje Powiedz jak wrażenia po przesiadce z B8.5 na B9 ? Silnik, skrzynia ? Gadżety w środku to raczej inna liga, ale też jestem ciekaw opinii
×
×
  • Dodaj nową pozycję...