Skocz do zawartości

szczebrzeszczyk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szczebrzeszczyk

Osiągnięcia szczebrzeszczyk

0

Reputacja

  1. Po skanie VAG-em wygląda to tak: 01560 - Passenger Door 61-00 - Won't De-Safe W praktyce: Po zgaszeniu auta (w domyśle także w razie ewentualnego zderzenia) nie odblokowują się drzwi pasażera i nie można ich z zewnątrz otworzyć. Można je odblokować z przycisku ale jeśli ktoś najpierw pociągnie klamką z zewnątrz to pozostaje jedynie otwarcie klamką od środka Moje pytanie brzmi czy ktoś miał podobny problem i wie jak sobie z tym poradzić bez kosztownej wizyty w serwisie?
  2. Będę szukał i pytał heh.. pozdro
  3. Tak, zsuwał się wąż idący do intercoolera na połączeniu z rurą wysokociśnieniową bo spinka się zsunęła (nie wiedzieć jak) z jednej strony , tyle że mi całkiem nie spadła jedynie się przekrzywiła ale objawów żadnych nie miałem i jak pisałem zobaczyłem to przez przypadek. Natomiast dzisiejszy przypadek mnie zadziwił i zastanawiam się czy delikatna nieszczelność na tym połączeniu mogła mieć takie objawy. Po spadku mocy żadnego dymu, a silnik to ciszej chodził bo turbo nie chodziło poniżej 2000 których nie mogłem osiągnąć.
  4. Ciurkiem to nie, tylko trochę się poci. W dzień to dużo lepiej wyglądało, wczoraj wieczorem palcem przejechałem akurat po mokrym i się trochę przestraszyłem. Co to zsuwającego się węża to zawleczka z jednej strony spadła. Poprawiłem ale szału nie ma wydaje mi się, że ten wąż nie przylega jak należy do rury ciśnieniowej, pewnie rozciągnął się od czasu gdy zaczął się zsuwać z jednej strony. Po tej mojej naprawie pojechałem w trasę i miałem dziwny przypadek nagłej straty mocy. Jadę dość szybko i (na szczęście pod sam koniec) wyprzedzania sznureczka tirów czuje brak "mocy" obroty spadły do ok 1700. Żadnych alarmów, wszystko niby jedzie ale nie mogę auta wkręcić na obroty, gaz do podłogi a obroty do 2000 nie dochodzą. Pomęczyłem się tak kilka kilometrów poprawy brak, stwierdziłem że ten wąż pewnie całkiem spadł, ale auto ani nie dymiło ani spalanie na kompie nie było duże. Zgasiłem auto, wąż w porządku, pod maską nic podejrzanego. Po odpaleniu wszystko ok, na obroty się wkręca i do końca trasy przez 100 km jak gdyby nigdy nic. Co to mogło być ?? Jak dla mnie archiwum X, Strach wyprzedzać, gdyby się to miało powtórzyć :/
  5. Mam podobny problem. Kierunkowskaz mi nie łączył przedni więc otwieram maskę żeby spróbować kablami ruszyć, a tu widzę że zsuwa się wąż z rury ciśnieniowej, całkiem nie zleciał ale nieszczelność jest jutro będę z tym walczył. Nie samo jednak zsuwanie się węża mnie martwi, ale to że z tej nieszczelności olej taki czarny (mocno przerobiony) cieknie, czy to normalne??
  6. Przypadkowo trafiłem na temat i uświadomiłem sobie, że kupiłem samochód kilka dni temu i nie przypominam sobie żebym widział w nim coś takiego jak gaśnica Muszę to zaraz sprawdzić bo niebiescy mogą się przyczepić.
  7. Ekspresowe załatwienie sprawy, wczoraj zamówiłem, a dziś rano mnie kurier obudził Szacun dla Marcina
  8. Witam! Chciałbym zostać szczęśliwym posiadaczem Audi A4, B6 i mam nadzieje, że forum A4.klub mi w tym pomoże!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...