Skocz do zawartości

pawel_w

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel_w

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawel_w

0

Reputacja

  1. pawel_w

    wypada rura ciśnieniowa

    wcześniej adrian998998 polecał to samo - ale kwestia czy nie będzie rozszczelnienia ? jakie wymiary blachowkrętu?
  2. pawel_w

    wypada rura ciśnieniowa

    samo zsunięcie nie ma takich objawów...u mnie zsuniecie jest co pewien czas, bo rury złączone na spinkach -trytytkach- chwilowo bo szukam innej rury a czasu zawsze brakuje. to zsunięcie nie ma wpływu na Twoje zdarzenie..a co to jest, musisz bardziej doświadczonych i mądrzejszych pytać
  3. pawel_w

    wypada rura ciśnieniowa

    u mnie przy spadnięciu rury - dość głośny dzwięk - i praktycznie zaraz czarny dym za mną. a rura zsuwała sie w miejscu spinki ? - jak na obrazie z etki? bo mnie po pierwszym "spadnięciu" rury mineło z 3-4 miesiac...do niedawna
  4. na Venusa szukaj po ceneo...taniej niż na allegro.. co to anteny ja mam sirio as 100 uchwyt na klapie - ale oczywiscei zależy gdzie najczęściej się poruszasz
  5. pawel_w

    wypada rura ciśnieniowa

    Dokładnie! spadek mocy że ledwo co jedzie i czarna chmura z tyłu! Później trzeba kilkanaście razy dobrze przegazować żeby zaczęło normalnie kopcić z tyłu
  6. pawel_w

    wypada rura ciśnieniowa

    teraz mam na opaskach - dwie na końcówkach rur - wokół spinki i dwie trzymające je przy rozprężaniu węży nie chcę nic dziurawić - bo dziurą będzie ciśnienie wychodzić. bardziej chodziło mi o sposób garażowy - obejma albo coś na kształt dużej terokurczliwej spinki
  7. pawel_w

    wypada rura ciśnieniowa

    prośba o cenę i fotki jej stanu
  8. pawel_w

    wypada rura ciśnieniowa

    Witam Pojawił mi się problem, że podczas jazdy spadła mi rura ciśnieniowa - kiedyś wcześniej się to zdarzyło ale po spięciu było OK. Połączenie rury ciśnieniowej z wężem jest na zapinkę i on nie trzyma - przy wysokich obrotach wypada-wyrobione zaczepy na rurze. Poskładałem to na opaskach ale bardzo tymczasowe rozwiazanie. Prośba o pomoc, czy ktoś zna sposób na poskładanie stałe sposobem garażowym czy to tylko wymiana w chodzi w grę? Posiada ktoś używkę- jaka cena? pzdr
  9. kolego pezex - radyjko ma włącznik więc jak przekręcasz stacyjkę to się nie włącza automatycznie - można jeździć bez radyjka. natomiast zgaszenie samochodu to wyłączenie CB - nie ma szans zostawić w zapomnieniu na pożarcie aku
  10. przekraczając trochę kwotę 300 zł...polecam Lafayette Venus - zerknij na mój post- foty z montażu a dane techniczne możesz podejrzeć w przeglądarce
  11. ​Witam Wrzucam rozwiązanie na mój montaż CB. Szukałem rozwiązania które da mi wygodę montażu i użytkowania, będzie dobrym sprzętem (antymiśkowym). Wybór padł na radio Lafayette Venus (koszt ok 370 PLN) z całkowitą obsługą radia w gruszcze. Do tego antena Sirio AS100 INOX (ok 70 PLN) - wersja bez magnesu i kabla oraz zakup uchwytu Sunker U101 (35 +KW). Przesyłam fotki mojego montażu - uchwyt w klapie bagażnika ( nie dotyka szyby-a nawet jakby to jest gumowa podkładka) - pierwsza z dwóch ingerencji w samochód - to właśnie montaż uchwytu - śrubki od dołu do klapy ale na plus jest że od razu masę łapie. Przewód przeciągnięty pod tapicerką i do uchwytu trójkąta + zaczepka do blach obok oświetlenia – później przewód pod kanapą i pod listwę drzwi tylnich i dalej do drzwi kierowcy-bez demontażu. Montaż radia przewidziany na schowek pod włącznikiem świateł – tutaj druga ingerencja – otwór nawiercony z tyłu na kabel od anteny oraz napięciowy. Przewód od anteny ma 3,6 m wg sprzedającego – idealnie pasuje! Podłączenie zapalniczkowe obcięte i „na stałe” podpięte w bezpiecznik i masę. Radio działa po przekręceniu stacyjki więc o zapomnieniu wyłączenia nie ma szans. Model Venus ma w zestawie przedłużacz do gruszki i taki zamontowałem od radyjka pod kierownicą, kolumna środkowa i gniazdo między tunelem a siedzeniem. Tutaj wpina się gruszkę i wg instrukcj(nad którą trochę trzeba przysiąść) obsługuje się radyjko. W każdym momencie można odpiąć i do schowka włożyć by potencjalnych „nabywców” nie raziło po oczach albo włożyć do podłokietnika. Samo radyjko niewidoczne przez szybę ( jedynie biały napis Venus –ale to można zakleić-i odwrócony, bo radyjko prócz głośnika w gruszce ma tam także głośnik. Rozwiązanie i użytkowanie radyjka super, bez żadnym kabli wokół kierownicy czy odpinania radia. Co do jakości to już odsyłam do danych technicznych radyjka - dla mnie jakość zadawalająca! Mam nadzieje, że pomysł na montaż i rozwiązanie będzie dla kogoś przydatny. W razie pytań mogę pomóc. Dzięki dla Robka za wielką pomoc w montażu!
  12. Witam proszę o analizę logów. turbo wycina przy 100 km/h, po wyłączeniu działa ale do 100...i znów wycina. z wyczytanych informacji -jak dobrze rozumuje..łopatki zapieczone - turbo do czyszczenia czy regeneracji ? polecacie jakieś miejsce w Bielsku - znalazlem Auto-TURBO na Staconce-jakieś opinie co do tego miejsca? dynamiczne: Grupy: 001,003,004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_82715.html Grupy: 008,010,011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_82716.html statyczne Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_82711.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_82712.html ---------- Post dopisany 29-04-2012 at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany 28-04-2012 at 10:20 ---------- prośba o pomoc-jeśli coś w logach jest źle, poprawię. ---------- Post dopisany at 13:37 ---------- Poprzedni post napisany at 13:37 ---------- prośba o pomoc-jeśli coś w logach jest źle, poprawię.
  13. dzięki...sprzęgło padło, po swiętach wymiana i dopiero log na turbo
  14. OK powtórzę. jednak dziwne że obroty idą do 3-3,5 a muł dalej mułem - to też może wina zabrudzonego turbo? a co myślisz o kawału przewodu co w powietrzu wisi od N18 - może schemat dostępny do podglądnięcia ?[br]Dopisany: 22 Grudzień 2011, 19:12_________________________________________________dzisiejsze logi, już nie ślizgało na drodze ale za to ślizg całkowity silnika..od muła po amen.. Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66594.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66595.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66596.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66597.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66598.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66599.html prośba o ocenę
  15. Witam Kilka dni temu silnik w mojej A4 1,9 AWX zaczął mulić. nie czują w ogóle włączającego się turbo. Poczytałem trochę na forum i zajrzałem najpierw w kierunków zaworów N75 i N18. Szukałem N75 a chyba w końcu trafilem na N18(nie jasna a ciemna obudowa obok od góry) (dwa wyloty z dołu skierowane w tą samą stronę - jeden do EGR a pod nim do łącznika i co tu ciekawe - króciec po przeciwnej stronie-tej samej co wtyczka z nałożonym wężykiem który się kończy i...wisiał w powietrzu-całkiem niedawno panowie wymieniali przedni zderzak (biedne zwierzątko ;( ) )wyjąłem zaworek, przeczyściłem - zgodnie z instrukcją kolegi z forum. Wiec to mógłbym upatrywac za przyczynę ale na ile udało mi się zaglądać..to nie było do czego to podpiąć co do zaworu N75 - wnioskuje bo podłaczony do gruchy turbo a drugi to ma tylko dwa wejscia obok siebie tylko (nie jak w N18 trzy) dziś w końcu chwila wolnego- próba logów - proszę o wyrozumiałość, pierwszy raz robiłem a do tego w górach ślisko i często esp na wyświetlaczu;) błąd wyświetlający się : 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - proszę o analizę logów a co do połączeń to nie mogłem znaleźć schematu dla AWX Próba stateczna Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66538.html Grupy: 023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66539.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66540.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66541.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66542.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66543.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66544.html Grupy: 018 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66545.html Basic Settings (vag 402 – wyskakuje error przy grupie 000) Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66546.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66547.html Dymaniczne Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66548.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66549.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66550.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66551.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66552.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/pawel82zyw_66553.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...