jaceko Posted August 14, 2023 Posted August 14, 2023 (edited) Witam szanowne grono, borykam się z problemem w 2.0tfsi wypadającym zapłonem na cylindrze 1 lub trzecim, rzadziej błąd P2178 system za bogaty od poziomu obr. biegu jalowego.P2279 nieszczelność w układzie dolotowym powietrza na biegu jałowym. Silnik na zimnym oraz podczas jazdy dobrze pracuje. Ale gdzie się rozgrzeje i staje na światłach chwilowe spalanie spada do 0,2l/h i zaczynają wypadać zapłony i błędy. W pod korkiem wlewu oleju czuć benzynę. Silnik w trasie nie wykazuje nieprawidłowości tylko na postoju na biegu jałowym zaczynają się dolegliwości nierówna praca Proszę o jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić lub o diagnozę na podstawie zdjęć Edited August 14, 2023 by jaceko
tomekb7 Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 Błąd bogatej mieszanki masz od tego że pompa wysokiego ciśnienia paliwa puszcza ci paliwo do oleju i silnik pracuje na oparach benzyny zassanych oleju poprzez odmę.do.wymiany jest pompa paliwa z tyłu na silniku i olej do zmiany na już bo pewnie jest tam już dosyć oleju a drugi balad jak nazwa mówi nieszczelnosc w układzie dolotowym być może jest gdzieś dziura lub odma szrot
jaceko Posted November 19, 2023 Author Posted November 19, 2023 Temat rozwiązany przyczyną były wtryski 3szt (wymienione wszystkie 4)lały tak mocno że dostawało się paliwo do oleju lub nie było spalane i do takiego stopnia że zapaliły sie sadze w katalizatorze bo zrobił się czerwony. Odnośnie nieszczelności błąd nie powrócił. Olej został wymieniony i pompa HPFP org. również żebym miał spokojna głowę. Żeby to zdiagnozować to dużo pisania. Dzięki zainteresowanie.
tomekb7 Posted November 19, 2023 Posted November 19, 2023 4 godziny temu, jaceko napisał(a): Temat rozwiązany przyczyną były wtryski 3szt (wymienione wszystkie 4)lały tak mocno że dostawało się paliwo do oleju lub nie było spalane i do takiego stopnia że zapaliły sie sadze w katalizatorze bo zrobił się czerwony. Odnośnie nieszczelności błąd nie powrócił. Olej został wymieniony i pompa HPFP org. również żebym miał spokojna głowę. Żeby to zdiagnozować to dużo pisania. Dzięki zainteresowanie. Do diagnozy że paliwo dostaje się paliwo nie potrzeba wiele bo miałeś pierwszy objaw że paliwo dostaje się do oleju to to że spalanie na jałowym miałeś 0,2l gdzie powinno być 0,9. A druga opcja to przy sprawnym układzie paliwa czas wtrysku na jałowym jest 1,2ms a na dostajacym się paliwie do oleju czas wtrysku jest 0,5ms. Wtryski widziałeś że leja ?.głównym powodem dostającego się paliwa do oleju zawsze jest pompa hpfp i jego rozszczelnijacy się tłok .
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now