Jump to content
IGNORED

Bogata mieszanka na biegu jałowym w A4 B8 2.0TFSI


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam szanowne grono, borykam się z problemem w 2.0tfsi wypadającym zapłonem na cylindrze 1 lub trzecim, rzadziej błąd P2178 system za bogaty od poziomu obr. biegu jalowego.P2279 nieszczelność w układzie dolotowym powietrza na biegu jałowym.

Silnik na zimnym oraz podczas jazdy dobrze pracuje. Ale gdzie się rozgrzeje i staje na światłach chwilowe spalanie spada do 0,2l/h i zaczynają wypadać zapłony i błędy.

W pod korkiem wlewu oleju czuć benzynę.

Silnik w trasie nie wykazuje nieprawidłowości tylko na postoju na biegu jałowym zaczynają się dolegliwości nierówna praca 

Proszę o jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić lub o diagnozę na podstawie zdjęć 

IMG_20230814_131940541.jpg

IMG_20230814_131918909.jpg

IMG_20230814_102402988.jpg

IMG_20230814_101944171.jpg

Edited by jaceko
Posted

Błąd bogatej mieszanki masz od tego że pompa  wysokiego ciśnienia paliwa puszcza ci paliwo do oleju i silnik pracuje na oparach benzyny zassanych  oleju poprzez odmę.do.wymiany jest pompa paliwa z tyłu na silniku i olej do zmiany na już bo pewnie jest tam już dosyć oleju a drugi balad jak nazwa  mówi nieszczelnosc w układzie dolotowym być może jest gdzieś dziura lub odma szrot 

Posted

Temat rozwiązany przyczyną były wtryski 3szt (wymienione wszystkie 4)lały tak mocno że dostawało się paliwo do oleju lub nie było spalane i do takiego stopnia że zapaliły sie sadze w katalizatorze bo zrobił się czerwony. Odnośnie nieszczelności błąd nie powrócił.

Olej został wymieniony i pompa HPFP org. również żebym miał spokojna głowę. 

Żeby to zdiagnozować to dużo pisania.

Dzięki zainteresowanie.

 

Posted
4 godziny temu, jaceko napisał(a):

Temat rozwiązany przyczyną były wtryski 3szt (wymienione wszystkie 4)lały tak mocno że dostawało się paliwo do oleju lub nie było spalane i do takiego stopnia że zapaliły sie sadze w katalizatorze bo zrobił się czerwony. Odnośnie nieszczelności błąd nie powrócił.

Olej został wymieniony i pompa HPFP org. również żebym miał spokojna głowę. 

Żeby to zdiagnozować to dużo pisania.

Dzięki zainteresowanie.

 

Do diagnozy że paliwo dostaje się paliwo nie potrzeba wiele bo miałeś pierwszy objaw że paliwo dostaje się do oleju to to że spalanie na jałowym miałeś 0,2l gdzie powinno być 0,9. A druga opcja to przy sprawnym układzie paliwa czas wtrysku na jałowym jest 1,2ms a na dostajacym się paliwie do oleju czas wtrysku jest 0,5ms. Wtryski widziałeś że leja ?.głównym powodem dostającego się paliwa do oleju zawsze jest pompa hpfp i jego rozszczelnijacy się tłok .

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...