Luk280 Opublikowano 12 Września 2023 Opublikowano 12 Września 2023 Cześć grupa. Nie mogę pójść do ładu ze swoją b5 mianowicie wymieniałem uszczelniacze pompowtrysków w wyniku objawów takich jak po odpaleniu auto od razu gasło i ponowny rozruch trwał 10-12sek i odpalał. Po wymianie uszczelniaczy samochód przy obrotach 1600-2300 strasznie trzęsie i wibruje, ale moc ma, jakby uszkodził się przy okazji przegub wewnętrzny. Proszę o porady co może być nie tak. Dodaje zdjęcia grup 4,13 i 23. Dodam, że w grupie 18 nie za każdym razem powtarzalnie zmieniają się wartości z 0 na 4 (konektorki dociśnięte dla lepszego styku), ale według mnie korekty nie wskazują by był problem z wtryskami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się