kamulator Opublikowano 19 Września 2023 Opublikowano 19 Września 2023 Witam, Czy ktoś był by wstanie pomóc szukać możliwej przyczyny ? Błędy po skasowaniu wracają od razu, nawet bez włączania silnika. Auto wywala na blacie komunikat ograniczenie obrotów silnika do 4000rpm plus błąd napędu. 8 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 15432 - Zawór sterujący dysz chłodzenia tłoków P25AA 00 [167] - zwarcie z masą MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 15193 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 P2009 00 [039] - zwarcie z masa Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 15210 - Zawór regulacji ciśnienia oleju P164E 00 [167] - Usterka elektryczna MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 27752 - Lokalna magistrala danych U10BA 00 [039] - brak komunikacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:00 Prędkość obrotowa silnika: 1262.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 43 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.472 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_1: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_2: 49152 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_3: 3 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_4: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_5: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_6: 61472 LF_MVB_BUS_INTC_DIAG: 256 15009 - Zawór 1 odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0445 00 [039] - zwarcie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15014 - Zawór obejściowy turbosprężarki P0034 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1282.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 10.6 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.472 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9770.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15269 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu (N205) P1527 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15266 - Zespół 1; zawór 1 przest.wałka rozrządu(z.wydechowe) (N318) P1049 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się