Skocz do zawartości

kamulator

Pasjonat
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamulator

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Suchedniów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamulator

1

Reputacja

  1. Domyślam się, że sporo, ale Powiem Ci, że wysłałem z 30 e-maili. Jeden z allegro odpisał 400zl, ale mialem daleko do niego i brak czasu żeby podjechać. Reszta bez odpowiedzi. Telefonu to chyba nikt nie odebrał... wszyscy za dużo kasy mają chyba. Kupiłem vasa i wykupiłem pakiet od kufatec (co prawda kodowanie kosztowało mnie w sumie po przeliczeniach 5tysi ale przynajmniej mam przewód) może kiedyś się przyda...
  2. Witam, Dzisiaj jestem po parametryzacji QQ2 zrobionej przez kufatec DE bo w Polsce ciężko znaleźć kogoś kto wogole zechciał by się podjąć tego, odpisać na mejla czy odebrać telefon.... a co dopiero pomyśleć żeby zrobić to zdalnie :). Wszystko działa jak należy. Dzięki za naprowadzenie w temacie. Coraz ciężej dostać jakąkolwiek pomoc w tej Polsce ...czasy się pozmieniały.... Tak się zastanawiam bo może ktoś wie, jak oni to ogarniają i czym oni to kodują? Z mojej strony chcieli tylko, żeby wpiąć ori VAS6514A w obd udostępnić im urządzenie za pomocą Flexihuba i 30 minut i pelne kodowanie zrobione. ODIS czy coś innego ?
  3. Czytam troche na zagranicznych forach, to w Q5 oświetlnie konturowe zadziała tylko po poprawnej parametryzacji. Czekam na kompletą wiązkę pod QQ2 bo nie chce mi się samemu robić i składam do kupy. Z innej beczki. Wie, ktoś może czy da rade dobrać alkantare bardzozbliżoną do Audi ? Chciałem obszyć boczki w alca zamiast skóry tak jak miałem oryginalnie bo skóra w nowej tapicerce mi jakoś nie leży.
  4. Witam, Wstępnie dla testu podpiałem jedną tapicerkę oraz jedną kratke nawiewu pod BCM w celu przetestowania. W obu przypadkach działanie jest podobne. Kratka zapala się na czerwono w chwili otworzenia drzwi, gdy nie ma włączonego zapłonu, natomiast nie zapala się na ustawiony kolor. Jeśli chodzi o tapicerkę drzwi, dolna listwa zapala się po otwarciu drzwi na zapłonie, natomiast górna na czerwono w chwili otworzenia drzwi (wtedy gaśnie dolna, która świeci w zadanym kolorze). Jakieś pomysły ? Wina kodowania? czy to będzie typowo parametryzajca ? Adaptacja dla kanalu 5F nie była wymagana, gdyż te 3 opcje są aktywne od strzała. Jest ktoś w stanie pomóc?
  5. Dzięki za odpowiedź, będę szukał.
  6. Dzięki za odpowiedź, Jeśli chodzi o samą instalacje czy będzie coś jeszcze potrzebne do zmiany ? Moduły itp? Miał byś może jakieś schematy, dzięki którym mógł bym ogarnąć sam cała instalacje a ewentualne kodowanie itp zostawić dla kogoś innego ?
  7. Witam, Jako, że ostatnio obok A4 zaparkowała Q5 po dzyń dzyń w dość dobrym wyposażeniu, mając okazję kupując nowe elementy trochę pozmieniać i pomieszać, przyszła kolej na QQ2. Wczoraj przez przypadek kupiłem zestaw kompletnych boczków pod B&O za 350zl, posiadaja one również oświetlenie pod QQ2. Nowa deska widziałem, że ma taśmy led ppd listwami, które są na chwilę obecną nie podpięte bo na początku olałem temat, ale teraz mając już taki zestawik można by pomyśleć aby się tym zająć. Teraz pytanie, czy ma ktoś jakąś wiedzę, schematy itd jak to wszystko pospinać i co by było potrzebne aby się tym zająć? Mam ori vcdsa, czy oprócz tego coś by hylo potrzebne? Kolejna kwestia. Na załączonych zdjęciach są dwa rodzaje wtyczek. Jedna z nowego boczku mała 4 pinowa (obsadzone 3 piny) oraz duża brązowa że starego boczku (osadzony jeden pin) Również w moim starym boczku nad klamka jest dodatkowa dioda, nie wiem do czego ona ma służyć. Jest ktoś w stanie podpowiedzieć w tych kwestiach ?? Oczywiście zapłacę ewentualnie za poświęcony czas i pomoc. Czy np można na razie obejść RGB i podpiąć nawet tak żeby zapaliło się podświetlanie nad listwami oraz B&O w panelach drzwiowych i podpięcia oświetlenia listw deski ? Z góry dzięki za odpowiedź
  8. kamulator

    Wiązka pasów

    Dzięki kolego za odpowiedź, ale raczej to nie jest od tego. W opcji mmi mam to zaznaczone. VCDS nie pokazuje żadnych błędów dotyczących pasów itp.
  9. kamulator

    Wiązka pasów

    Założyłem już tapicerkę i włożyłem chwilowo fotel kierowcy. To jest typowo na pasie bezpieczeństwa kierowcy jak i pasażera (środkowe słupki).
  10. kamulator

    Wiązka pasów

    Witam, Czy wie ktoś może do czego jest ta kostka? Umocowana jest na wiązce pasów przednich po obu stronach, ale nie widzę do czego można było by ją wpiąć. Z góry dzięki za odpowiedź
  11. Witam, Czy ktoś był by wstanie pomóc szukać możliwej przyczyny ? Błędy po skasowaniu wracają od razu, nawet bez włączania silnika. Auto wywala na blacie komunikat ograniczenie obrotów silnika do 4000rpm plus błąd napędu. 8 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 15432 - Zawór sterujący dysz chłodzenia tłoków P25AA 00 [167] - zwarcie z masą MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 15193 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 P2009 00 [039] - zwarcie z masa Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 15210 - Zawór regulacji ciśnienia oleju P164E 00 [167] - Usterka elektryczna MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 27752 - Lokalna magistrala danych U10BA 00 [039] - brak komunikacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:00 Prędkość obrotowa silnika: 1262.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 43 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.472 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_1: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_2: 49152 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_3: 3 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_4: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_5: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_6: 61472 LF_MVB_BUS_INTC_DIAG: 256 15009 - Zawór 1 odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0445 00 [039] - zwarcie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15014 - Zawór obejściowy turbosprężarki P0034 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1282.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 10.6 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.472 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9770.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15269 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu (N205) P1527 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15266 - Zespół 1; zawór 1 przest.wałka rozrządu(z.wydechowe) (N318) P1049 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V
  12. No niestety to nie te. Takie połamałem z nerwów dzisiaj w rękach po 2h wojny z tym panelem. Niestety w żaden sposób nie chce wyjść a one wydają się zbyt krótkie.
  13. Witam, Czy wie ktoś w jaki sposób można wyciągnąć panel z przyciskami Drive select itd.? Bądź wie gdzie można kupić wyjmaki do tego ?
  14. Witam, Audi A4 2014 2.0 TDI Mam następujący problem, miga kontrolka świec żarowych i auto nie ma mocy. Kody błędów poniżej. Jakieś wskazówki ? Pierwszy błąd po wykasowaniu nie wraca zbyt często, drugi natomiast cały czas. Address 01: Engine Labels: 03L-906-018-CGL.clb Control Module Part Number: 03L 906 018 JP HW: 03L 906 018 JL Component and/or Version: R4 2.0l TDI H25 9978 Software Coding: 0A194012242401080000 Work Shop Code: WSC 34738 001 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018JP 003007 (AU48) VCID: 8109E38F10FC51161BD-80D4 2 Faults Found: 7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit P2563 00 [167] - Implausible Signal MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 198992 km Date: 2020.02.02 Time: 12:39:59 9127 - Actuator Module for Turbocharger 1 P00AF 00 [167] - Stuck MIL ON - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 198992 km Date: 2020.02.02
  15. jak robie test dla fan 1 control circuit wywala od razu this output is not supported by control module. Ogólnie jak odepne moduł z wentylatorami to od razu wywala błąd. Jak go skasuje od razu wraca. Jak podepne moduł i skasuje błąd ten nie wraca co by wskazywało raczej, że sam moduł jest raczej ok. Pytanie jak te wentylatory działająw b8.... Ktoś może wie ? 4527 - Coolant Fan Control Circuit 1 P0480 00 [032] - Electrical Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 198988 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...