Jump to content
IGNORED

Analiza logów 2.0tfsi


Recommended Posts

Posted

Witam,
Czy ktoś był by wstanie pomóc szukać możliwej przyczyny ? Błędy po skasowaniu wracają od razu, nawet bez włączania silnika. Auto wywala na blacie komunikat ograniczenie obrotów silnika do 4000rpm plus błąd napędu.

 

8 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:

15432 - Zawór sterujący dysz chłodzenia tłoków 
          P25AA 00 [167] - zwarcie z masą
          MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:02

                    Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.4 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.492 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 %
                    FUP_H_SAE: 9850.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V

15193 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 
          P2009 00 [039] - zwarcie z masa
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:02

                    Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.4 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.492 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 %
                    FUP_H_SAE: 9850.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V

15210 - Zawór regulacji ciśnienia oleju 
          P164E 00 [167] - Usterka elektryczna
          MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:02

                    Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.4 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.492 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 %
                    FUP_H_SAE: 9850.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V

27752 - Lokalna magistrala danych 
          U10BA 00 [039] - brak komunikacji
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:00

                    Prędkość obrotowa silnika: 1262.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 43 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.472 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_1: 0
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_2: 49152
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_3: 3
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_4: 0
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_5: 0
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_6: 61472
                    LF_MVB_BUS_INTC_DIAG: 256

15009 - Zawór 1 odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) 
          P0445 00 [039] - zwarcie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:03

                    Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.453 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 %
                    FUP_H_SAE: 9870.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V

15014 - Zawór obejściowy turbosprężarki 
          P0034 00 [039] - zwarcie z masą
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:02

                    Prędkość obrotowa silnika: 1282.75 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 10.6 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.472 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 %
                    FUP_H_SAE: 9770.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V

15269 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu (N205) 
          P1527 00 [039] - zwarcie z masą
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:03

                    Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.453 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 %
                    FUP_H_SAE: 9870.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V

15266 - Zespół 1; zawór 1 przest.wałka rozrządu(z.wydechowe) (N318) 
          P1049 00 [039] - zwarcie z masą
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:03

                    Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.453 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 %
                    FUP_H_SAE: 9870.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...