Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów 2.0tfsi


kamulator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,
Czy ktoś był by wstanie pomóc szukać możliwej przyczyny ? Błędy po skasowaniu wracają od razu, nawet bez włączania silnika. Auto wywala na blacie komunikat ograniczenie obrotów silnika do 4000rpm plus błąd napędu.

 

8 - ilosc znalezionych bledów. Oto one:

15432 - Zawór sterujący dysz chłodzenia tłoków 
          P25AA 00 [167] - zwarcie z masą
          MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:02

                    Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.4 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.492 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 %
                    FUP_H_SAE: 9850.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V

15193 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 
          P2009 00 [039] - zwarcie z masa
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:02

                    Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.4 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.492 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 %
                    FUP_H_SAE: 9850.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V

15210 - Zawór regulacji ciśnienia oleju 
          P164E 00 [167] - Usterka elektryczna
          MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:02

                    Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.4 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.492 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 %
                    FUP_H_SAE: 9850.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V

27752 - Lokalna magistrala danych 
          U10BA 00 [039] - brak komunikacji
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:00

                    Prędkość obrotowa silnika: 1262.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 43 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.472 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_1: 0
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_2: 49152
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_3: 3
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_4: 0
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_5: 0
                    LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_6: 61472
                    LF_MVB_BUS_INTC_DIAG: 256

15009 - Zawór 1 odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) 
          P0445 00 [039] - zwarcie
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:03

                    Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.453 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 %
                    FUP_H_SAE: 9870.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V

15014 - Zawór obejściowy turbosprężarki 
          P0034 00 [039] - zwarcie z masą
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:02

                    Prędkość obrotowa silnika: 1282.75 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 10.6 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.472 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 %
                    FUP_H_SAE: 9770.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V

15269 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu (N205) 
          P1527 00 [039] - zwarcie z masą
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:03

                    Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.453 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 %
                    FUP_H_SAE: 9870.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V

15266 - Zespół 1; zawór 1 przest.wałka rozrządu(z.wydechowe) (N318) 
          P1049 00 [039] - zwarcie z masą
          Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów
             Ramka zamrozona:
                    Stan bledu: 00000001
                    Priorytet bledu: 2
                    Czestosc bledu: 1
                    Przebieg: 63749 km
                    Data: 2023.09.16
                    Czas: 15:33:03

                    Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 11.0 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 14.453 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 %
                    FUP_H_SAE: 9870.0 kPa
                    MAP_MES_SAE: 43 kPa
                    Silnik: stan pracy: IS
                    TAA: 26.000 °C
                    T_AST_SAE: 0 s
                    Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...