kamulator Posted September 19, 2023 Posted September 19, 2023 Witam, Czy ktoś był by wstanie pomóc szukać możliwej przyczyny ? Błędy po skasowaniu wracają od razu, nawet bez włączania silnika. Auto wywala na blacie komunikat ograniczenie obrotów silnika do 4000rpm plus błąd napędu. 8 - ilosc znalezionych bledów. Oto one: 15432 - Zawór sterujący dysz chłodzenia tłoków P25AA 00 [167] - zwarcie z masą MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 15193 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 P2009 00 [039] - zwarcie z masa Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 15210 - Zawór regulacji ciśnienia oleju P164E 00 [167] - Usterka elektryczna MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1272.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.492 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9850.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.978 V 27752 - Lokalna magistrala danych U10BA 00 [039] - brak komunikacji Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:00 Prędkość obrotowa silnika: 1262.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 43 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.472 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_1: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_2: 49152 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_3: 3 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_4: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_5: 0 LF_MVB_PDU_INTC_DIAG_6: 61472 LF_MVB_BUS_INTC_DIAG: 256 15009 - Zawór 1 odpowietrzania zbiornika paliwa (N80) P0445 00 [039] - zwarcie Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15014 - Zawór obejściowy turbosprężarki P0034 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:02 Prędkość obrotowa silnika: 1282.75 /min Unormowana wartość obciążenia: 10.6 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.472 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 14.062500 % FUP_H_SAE: 9770.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15269 - Zespół 1; przestawianie wałka rozrządu (N205) P1527 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V 15266 - Zespół 1; zawór 1 przest.wałka rozrządu(z.wydechowe) (N318) P1049 00 [039] - zwarcie z masą Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów bledów Ramka zamrozona: Stan bledu: 00000001 Priorytet bledu: 2 Czestosc bledu: 1 Przebieg: 63749 km Data: 2023.09.16 Czas: 15:33:03 Prędkość obrotowa silnika: 1286.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 11.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 44 °C Temperatura powietrza zasysanego: 27 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 14.453 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 FAC_TPS_1_SAE: 13.671875 % FUP_H_SAE: 9870.0 kPa MAP_MES_SAE: 43 kPa Silnik: stan pracy: IS TAA: 26.000 °C T_AST_SAE: 0 s Napięcie sondy lambda: Z1: S1 (sonda szerokopasmowa): 1.968 V
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now