Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 1.9 TDI AFN 97’ dziwne zamulenie przez chwile na zimnym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pacjent tak jak w tytule , problem polega na tym , pojawia się to bardzo rzadko w sumie 2 raz tego doświadczyłem w bardzo długiej przerwie , auto na zimny świeżo po odpaleniu po przejechaniu ok 3 km przez chwile tak jakby zabrakło mu mocy pedał w podłodze a zachowuje się jak by pchał ścianę przy tym mocno się trzęsie , wciskam pedał a on jak by nie chciał jechać po czym po paru metrach ustaje i jedzie już normalnie . Czym to noże być spowodowane ? 
Pozdrawiam 

Opublikowano

to taka zgaduj zgadula, za mało informacji.. ale jeżeli miałbym dać propozycję to podejrzenia skierowałbym na filtr paliwa oraz na termostat na nim, tzn taki termostacik zwany też potocznie zaworkiem który jest na tym filtrze... do niego jest podłączony powrót z pompy i potem powrót do baku... ma on za zadanie wpuszczać niewykorzystane ciepłe paliwo z powrotem do filtra do momentu osiągnięcia odpowiedniej temperatury i dopiero potem puszcza paliwo już bezpośrednio z powrotom do do baku....

 

ale to zgadywanka tak strzelam z tego co napisałeś

Opublikowano

Właśnie odczytałem błędy w VCDS i wyszło mi 00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym różnica regulacji 

Opublikowano

no to by wychodziło że albo:

 

-turbo ma zapieczone kierownice - jak to początkowe stadium to autostrada i porządnie przegonić auto, ale z uwagi na ograniczenia i mandaty to nie wiem czy taniej nie rozebrać i wyczyścić... jak pracuje sztanga na turbo?

 

-nie sprawny n75

 

-nieszczelność na wężykach ciśnieniowych powiązanych ze sterowaniem, czyli sprawdź wszystkie wężyki na linii turbo zawór n75 czy gdzieś nie ma szczelnśći

Opublikowano

Odgrzeje temat, problem dalej nie rozwiązany, turbo sprawdzone i jest okej , auto wróciło od mechanika i twierdzi że według niego pompa jest do naprawy ale że on się tym nie zajmuje to mnie odesłał , ale gdzieś na forum piszą że to może być powodem za dużego ciśnienia jakie daje pompa oleju i podwieszają się szklanki , natomiast na zimnym silniku mam 3 bary . Jak myślicie czy walnięta pompa może dawać takie objawy jak opisane wyżej ? Pozdrawiam 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...