Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd czujnika ciśnienia paliwa A4 B8 2.0TDI


sqboy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, problem chyba dosyć znany leczy nie mam pomysłu gdzie szukać rozwiązania. Oznaczenie silnika CAGA. Po podłączeniu do vcds wywala błąd

5242 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247) 
          P0191 00 [237] - niewiarygodny sygnał
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Objawy pojawiają się nie zawsze, lecz jest to falowanie obrotów na biegu jałowym,  nierówna praca silnika, trzęsienie całą budą. 

Wymieniałem już czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia (oryginał), pompa wysokiego ciśnienia (wrzucona używka), regenracja wtrysków. Resetowałem ustawienia regulatora. Czasami było lepiej przez jakiś czas, ale problem powraca, ostatnio już bardzo często. Nie stwierdzono opiłków na filtrze paliwa ani w pompie. Załącze screeny z vcds, są to dwa pomiary w przeciagu paru sekund. 

Panowie pomóżcie, bo sam nie wiem gdzie szukać przyczyny, a mechanicy tym bardziej. 

Czy może być to problem z wiązką elektryczną? 

 

Dziękuje bardzo za pomoc

audi.jpg

audi1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wtryski nie da się poprawnie w całości zregenerować ze względu na ich budowę , jeśli wszystko wymieniłeś i przy 2tyś obrotów lub 2,5 wskakuje w tryb awaryjny to chyba znam ten problem ze skody jeśli ktoś ma podobnie to mogę podpowiedzieć ale muszę znać więcej szczegułów kontakt 723745955

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...