Skocz do zawartości

sqboy

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sqboy

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Konstantów Łódzki

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sqboy

0

Reputacja

  1. Witam, problem chyba dosyć znany leczy nie mam pomysłu gdzie szukać rozwiązania. Oznaczenie silnika CAGA. Po podłączeniu do vcds wywala błąd 5242 - Czujnik ciśnienia paliwa (G247) P0191 00 [237] - niewiarygodny sygnał MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Objawy pojawiają się nie zawsze, lecz jest to falowanie obrotów na biegu jałowym, nierówna praca silnika, trzęsienie całą budą. Wymieniałem już czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia (oryginał), pompa wysokiego ciśnienia (wrzucona używka), regenracja wtrysków. Resetowałem ustawienia regulatora. Czasami było lepiej przez jakiś czas, ale problem powraca, ostatnio już bardzo często. Nie stwierdzono opiłków na filtrze paliwa ani w pompie. Załącze screeny z vcds, są to dwa pomiary w przeciagu paru sekund. Panowie pomóżcie, bo sam nie wiem gdzie szukać przyczyny, a mechanicy tym bardziej. Czy może być to problem z wiązką elektryczną? Dziękuje bardzo za pomoc 381549778_6451600158271674_2259227208067082665_n.mp4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...