Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przygasanie świateł i różne cyrki a4 b7


kubicv10

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka Pany mam kłopot. Podpowie ktoś co może być nie tak? 
 Wymienielm regulator bo teraz przy tych temperaturach po odpaleniu, włączeniu grzania szyby,  świateł to światła migały i spadały obroty przez chwilę.   Teraz po wymianie regulatora przygasaja cały czas światła delikatnie, nawet w środku.  Oddałem cały alternator do sprawdzenia. Niby komutator wyczyścili, łożysko wymienili, ogólnie sprawdzili pod obciążeniem i jest sprawny. Zamontowałem i dalej to samo a nawet gorzej.  Przy ruszaniu ze śniegu jak opony mielą mam dyskotekę. Przy dodawaniu gazu na wolnych przygasaja światła., nie czuje spadku obrotów.    Mam średni akumulator ale zamieniłem na dobry i to samo się działo. Zero błędów. Niby pokazuje 14,1-14,4v około przy obciążeniu i bez obciążenia około 14v .  Nie ma różnicy czy zimny czy ciepły. Audi a4 b7 2.0 tdi. Nie mam pomysłów już, czasem słyszę jakiś przekaźnik ale nie wiem gdzie szukać. 

Dodałem również dodatkową plecionke do masy, wyczyściłem. Od obudowy alternatora do plusa Alu dołożyłem równiez gruby przewód. IMG_20231130_090510.thumb.jpg.4bd77b730d3de61c1297a4cc2eb1170b.jpg

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możliwe, że szczotki muszą się dotrzeć do komutatora? Szczotki nowe są płaskie a jakby nie patrzył a komoutator się kręci. Może styk nie jest całej szczotki i musi się zrobić delikatnie polokragla jak np. Na zdjęciu wyżej? Na razie jeżdżę i obserwuję. 

 Już robiłem pomiary. Nie widzę nic co by mogło powodować taki obrót spraw. 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyczytałem, że "Światła, wskaźniki i inne akcesoria przyciemniają się podczas naciśnięcia pedału gazu." przy słabym akumulatorze, więc załatwiłem sobie sprawny Varta Blue Dynamic F17 80Ah 740A PPlus.  Chyba nie widzę różnicy. Dalej jak na postoju gazuje to migają mi delikatnie światła mijania i w środku w lampce 😕 Na razie dużo nie jeżdziłem bo jestem chory, mam zrobione od regeneracji alternatora z 150 km to pewnie szczotki nie zdązyły sie "dotrzeć"?  Dalej będę jeździł i obserwował ale dziwna sytuacja. Ktoś podpowie lub miał podobne cyrki ??

 

Edytowane przez kubicv10
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomiar Aku i alternatora

Akumulator 14,48v

Akumulator zapłon 12,19v

Akumulator odpalanie 10,30v

Akumulator bez obciążenia 14,4v

Akumulator obciążenie 14,10-14,20v

 

Alternator obciążenie 14,4-14,5

Spadek masa 0,08 Spadek plus 0,22

 

Alternator bez obciążenia 14,4v

Spadek masa 0,01 Spadek Plus 0,02

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...