Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana zawieszenia z gwintu na 1ba


Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez benyA4,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Aktualnie posiadam gwintowane zawieszenie z przodu oraz amorki sline i sprężyny 14 klasy wagowej również sline z tyłu.

Muszę przejść z zwykle zawieszenie. Zakupiłem amorki przód i tył oraz sprężyny 14 klasy wagowej na przód.

Mam ogromny problem ze znalezieniem tej klasy wagowej w wersji komfort na tył. Poprostu nikt ich nie ma w sprzedaży.  W związku z tym że mam 14 klasę w wersji sline zastanawiam się nad podkładkami. Zastanawia mnie jednak czy pomieszanie różnych rodzajów sprężyn nie spowoduje jakichś negatywnych następstw.

Opublikowano

A może ktoś wie która z nowych sprężyn (tzw zamienników) odpowiadała by 14 klasie twardości audi. Niestety każdy producent pisze ze jego sprężyny świetnie sprawują się w autach z silnikiem 1.6 jak i 4.2. Nie chciał bym eksperymentować więc może ktoś się pochwali doświadczeniem???

  • Rozwiązanie
Opublikowano

Jeśli chodzi  o zamienniki odradzam, d*pa siada. A jeśli szukacie sprężyn wysokiej klasy twardości w komforcie, polecam szukać od seata Exeo gdyż tam najczęściej występowały a jak wiadomo są identyczne jak w A4 a nie wszyscy sprzedawcy są tego świadomi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...