Bloody_dave Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia Witam mam problem miałem błąd lewego od strony kierowcy ciepło/zimno silniczka i glownego centralnego. Zakupiłem potencjometry wymieniłem oby dwa sprawne silniczki zaczęły działać tylko teraz problem jest taki że po adaptacji wszystko działa ale lewa strona gdy mam hi wieje zimno a gdy przełączę na LO to wieje gorącym przestawiałem potencjometr adaptację chyba z 10 razy i nic ktoś wie o co może chodzić ? Nerwów tyle z wyjęciem tego ale przy wyjmowaniu wszystkiego poraz 7 już doszedłem do takiej wprawy że to nie żaden problem. POMOCY Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) Żle nastawiłeś potencjometry. Można mieć strzałkę w górę lub dół. Dałeś na odwrót. Potem zrób znowu kalibracje. Sprawdź czy pomogło. Edytowane 17 Sierpnia przez marcin19883 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloody_dave Opublikowano 17 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 1 godzinę temu, marcin19883 napisał(a): Żle nastawiłeś potencjometry. Można mieć strzałkę w górę lub dół. Dałeś na odwrót. Potem zrób znowu kalibracje. Sprawdź czy pomogło. zamieniłem nadal to samo ale teraz doszedł błąd zwarcie z masa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 17 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia (edytowane) Oglądałeś czy te silniczki się przesuwają na maksa gdy robisz nastawy podstawowe? I sprawdź kostkę sterownika klimy, bo masz błąd. Edytowane 17 Sierpnia przez marcin19883 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloody_dave Opublikowano 18 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 9 godzin temu, marcin19883 napisał(a): Oglądałeś czy te silniczki się przesuwają na maksa gdy robisz nastawy podstawowe? I sprawdź kostkę sterownika klimy, bo masz błąd. Zwarcie z masą to już chyba wiem o co poszło i dziś to zrobię to raczej mój błąd. A pytanie czy błąd sterownik uszkodzony da się naprawisz czy cały klimatronic idzie na śmietnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloody_dave Opublikowano 18 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia (edytowane) 44 minuty temu, Bloody_dave napisał(a): Zwarcie z masą to już chyba wiem o co poszło i dziś to zrobię to raczej mój błąd. Co to poruszania się to wszystkie wczoraj dobrze chodziło a później nagle błędy możliwe że potencjometry już padły nagle po wymianie? Dzisiaj ponownie je sprawdzę czy silniczki robią pełna drogę. Pytanie czy błąd sterownik uszkodzony da się naprawisz fizycznie czy cały klimatronic idzie na śmietnik? Najprawdopodobniej jest tu włożony i tak zły klimatronic bo nie mam czujnika jakości powietrza a climatronik jest właśnie pod takowy. Edytowane 18 Sierpnia przez Bloody_dave Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 18 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia @Bloody_dave No widzisz. Sam sobie odpowiedziałeś na pytania. Trzeba podmienić panel klimatronica na właściwy. Ja nie posiadam czujnika jakości powietrza. U mnie tylko silniczki od obiegu zamkniętego i zewnętrznego nie działały poprawnie. Wyczyściłem potencjometry maczając w nitro. I tak miały iść na straty, więc nie bałem się, że strace, ale o dziwo działają. Potem kilka razy nastawy podstawowe, by rozruszać wszystkie klapy. Jak nie było błędów, to tak zostawiłem i już kilka tygodni bez błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bloody_dave Opublikowano 18 Sierpnia Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 3 godziny temu, marcin19883 napisał(a): @Bloody_dave No widzisz. Sam sobie odpowiedziałeś na pytania. Trzeba podmienić panel klimatronica na właściwy. Ja nie posiadam czujnika jakości powietrza. U mnie tylko silniczki od obiegu zamkniętego i zewnętrznego nie działały poprawnie. Wyczyściłem potencjometry maczając w nitro. I tak miały iść na straty, więc nie bałem się, że strace, ale o dziwo działają. Potem kilka razy nastawy podstawowe, by rozruszać wszystkie klapy. Jak nie było błędów, to tak zostawiłem i już kilka tygodni bez błędów. Na czym polega mycie w nitro jak to zrobiłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin19883 Opublikowano 18 Sierpnia Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia (edytowane) @Bloody_dave Potencjometry zdemontowałem, pędzelek, maczanie w nitro i suszenie. Reszty nie ruszałem, oprócz zmycia wd40 smaru silikonowego, ktory wyschnął i blokował silniczek. Edytowane 18 Sierpnia przez marcin19883 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się