Seba1113 Opublikowano 18 Sierpnia Opublikowano 18 Sierpnia Witajcie. Posiadam a4 B5 z 1,8t głowica AEB. Mam to auto od 6 lat , sprowadzony z Niemiec z udokumentowany przebieg. Zrobiłem 60tys. Przez ten czas. Nigdy mnie nie zawiodło tylko bieżące naprawy zawieszenia klocki. Ma moc i fajnie jeździ. Ale jakiś czas temu podczas jazdy na trasie zaczęła trochę podnosić się temperatura. Zjechałem na bok. Pod ciśnieniem wywaliło płyn chłodniczy. Po rozebraniu okazał się że jest mega dużo oleju w układzie chłodzenia. Powstała diagnoza chłodnica oleju padła. Po wymianie jeździ i pali oki. Ma moc . Ale nabija ciśnienie w układzie chłodzenia. Zdjąłem głowicę dałem do sprawdzenia, planowanie przy okazji zawory i uszczelniacze. Wszystko robiłem nad wraz co trzeba zrobić. Wymienił turbo pomimo że działało super. Ale żeliwo było po pękane. Uszczelka orginalna. Nowe śruby i wszystko tak jak ma być. I po naprawie dalej nabija ciśnienie w układzie chłodzenia. Temperatura nie przekracza 90 . A po 5 minutach jazdy wywala wodę pod ciśnieniem z układu. Pomóżcie co robić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się