Patryk Audi 2.0 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Witam , kupiłem tydzień temu audi A4 B6 2.0 ALT . Mam problem podczas skręcania w lewo , w prawo mam luz i śnialo mogę wykręcać , mógłbym żec że nawet luz jest tak duży że odnoszę wrażenie jakbym mógł koła obkręcić w okół własnej osi . Kręcąc w lewo jest robiłem , przy parkowaniu muszę podjeżdżać 2-3 razy aby w nikogo nie uderzyć gdzie przy parkowaniu z skrętem w prawo wjeżdżam za pierwszym razem . Wiem że jest to napewno problem z drązkiem kierowniczym ale gdzie dokładnie doszukiwać się problemu ?? Do tego nie ciekawi mnie również fakt że nie mogę odpalić samochodu metalowym kluczykiem ponieważ samochód odpala a za chwilę sam gaśnie , za to samochód mogę odpalić plastikowym kluczykiem rezerwowym , nie powinno tak być , poprzedni właściciel powiedział że problem jest z imobilajzerem ale też nie wiem o co dokładnie chodzi byłem u mechanika powiedział że postara się to ogarnąć ale w to wątpię . Czy wiecie czym może być to wszystko spowodowane , do tego po przejechaniu 200 km zaczęło pojawiać się jakieś niepokojące drżenie w środku auta , nie ważne czy odpalam dopiero silnik , jestem w trakcie jazdy czy stoję na luzie drżenie wydaje się jakby wychodziło spod maski , w szczególnosci czuć je podczas przyspieszania . Proszę o jakiekolwiek podpowiedzi w jakim kierunku powinienem iść i od czego zaczać naprawę tego wszystkiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 13 Października Udostępnij Opublikowano 13 Października Co do kluczyka spróbuj podoginać piny w kostce immobilisera pod kierownicą 2 pinowa,co do skrętu policz ile jest obrotów kierownicą w lewo ,a ile w prawo,możliwe że był wymieniony magiel i źle ustawili środek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Audi 2.0 Opublikowano 14 Października Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października W skręcie w lewo brakuje jakieś 45° , co do pinów to nie wiem dokładnie jak to ogarnąć ale przekazałem mechanikowi powiedział że rozbierzemy kokpit kierownicy aby spisać numery i sprubujemy zesparowac kluczyk z samochodem przy użyciu laptopa , gozej tylko jak się okaże że ten mały czip z kluczyka został wcześniej zgubiony i sparowanie nie przyniesie efektu , dzięki za podpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 Opublikowano 15 Października Udostępnij Opublikowano 15 Października Kostka jest pod obudową kierownicy nr1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się