minimum93 Opublikowano 3 godziny temu Udostępnij Opublikowano 3 godziny temu Witajcie. Mam pytanie odnośnie silnika 3.0 TFSI na turbinie. Czy miał on taki sam lub podobny problem jak poprzednie silniki na kompresorze? Chodzi mi o odmę i płyn chłodzący szedł do oleju. Tutaj co prawda widzę zastosowaną chłodniczkę oleju pod turbiną i zastanawiam się czy może być to przyczyną właśnie takiego zjawiska? W jednym z aut właśnie znikał płyn chłodzący , silnik suchy, brak wycieków. Dolałem barwnika i jak nie znalazłem nigdzie wycieku to już można było się spodziewać gdzie jest. Dodać mogę że auto na postoju bez włączonego silnika po nocy również miało suchy zbiornik. Przy odpalonym aucie połowa zbiornika zniknęła w 10-15min. Brak oleju w płynie chłodzącym, chłodnicach, zbiorniczku etc. Ktoś podpowie jak sprawdzić lub wyeliminować np czy to nie chłodniczka, czy głowica lub jakoś naprowadzić na istniejący problem? z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się