minimum93 Posted November 17 Posted November 17 Witajcie. Mam pytanie odnośnie silnika 3.0 TFSI na turbinie. Czy miał on taki sam lub podobny problem jak poprzednie silniki na kompresorze? Chodzi mi o odmę i płyn chłodzący szedł do oleju. Tutaj co prawda widzę zastosowaną chłodniczkę oleju pod turbiną i zastanawiam się czy może być to przyczyną właśnie takiego zjawiska? W jednym z aut właśnie znikał płyn chłodzący , silnik suchy, brak wycieków. Dolałem barwnika i jak nie znalazłem nigdzie wycieku to już można było się spodziewać gdzie jest. Dodać mogę że auto na postoju bez włączonego silnika po nocy również miało suchy zbiornik. Przy odpalonym aucie połowa zbiornika zniknęła w 10-15min. Brak oleju w płynie chłodzącym, chłodnicach, zbiorniczku etc. Ktoś podpowie jak sprawdzić lub wyeliminować np czy to nie chłodniczka, czy głowica lub jakoś naprowadzić na istniejący problem? z góry dzięki
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now