kajto01 Opublikowano Czwartek o 08:09 Opublikowano Czwartek o 08:09 2 godziny temu, marek1224 napisał(a): Chłodnica EGR wymieniona ale nic to nie dało, DPF wypala mi się godzinę i nie chce się wypalić, ręce już mi opadają U mnie dalej jest problem, z pomysłów pozostał do wymiany jeszcze czujnik temperatury numer 1 który jest też często winowajcą.
marek1224 Opublikowano Czwartek o 10:50 Autor Opublikowano Czwartek o 10:50 2 godziny temu, kajto01 napisał(a): U mnie dalej jest problem, z pomysłów pozostał do wymiany jeszcze czujnik temperatury numer 1 który jest też często winowajcą. U mnie właśnie też, i się zastanawiam czy może wtryskiwacze nie szwankują, już mi się też pomysły kończą, jak uda ci się rozwiązać problem daj znać pozdrawiam
marek1224 Opublikowano Czwartek o 11:07 Autor Opublikowano Czwartek o 11:07 2 godziny temu, kajto01 napisał(a): U mnie dalej jest problem, z pomysłów pozostał do wymiany jeszcze czujnik temperatury numer 1 który jest też często winowajcą. Masz może wiedzę gdzie ten czujnik się znajduje?
kajto01 Opublikowano Piątek o 06:55 Opublikowano Piątek o 06:55 19 godzin temu, marek1224 napisał(a): Masz może wiedzę gdzie ten czujnik się znajduje? Ostatnio podesłał mi takie schematy jeden z forumowiczów. Czujnik ten uszkodzony u mnie jest zaraz za turbo. Przegląd instalacji - regulacja temperatury spalin CNHA.pdf Wymiana czujnika temp 1 G235 CNHA.pdf
marek1224 Opublikowano Piątek o 11:29 Autor Opublikowano Piątek o 11:29 4 godziny temu, kajto01 napisał(a): Ostatnio podesłał mi takie schematy jeden z forumowiczów. Czujnik ten uszkodzony u mnie jest zaraz za turbo. Przegląd instalacji - regulacja temperatury spalin CNHA.pdf 306.86 kB · 1 pobranie Wymiana czujnika temp 1 G235 CNHA.pdf 330.85 kB · 2 pobrania Jak u ciebie wygląda temperatura podczas wypalania? U mnie faluje między 510 i najwięcej 570 stopni
kajto01 Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu W dniu 13.06.2025 o 13:29, marek1224 napisał(a): Jak u ciebie wygląda temperatura podczas wypalania? U mnie faluje między 510 i najwięcej 570 stopni Po wymianie czujnika, temperatury utrzymują się stałe. Czujnik był winowajcą całego problemu. Co nie zmienia faktu, że chłodnica EGR była też zawalona i do czyszczenia tak jak cały dolot. Finalnie wszystko wróciło do normy po jego wymianie.
marek1224 Opublikowano 6 godzin temu Autor Opublikowano 6 godzin temu 6 godzin temu, kajto01 napisał(a): Po wymianie czujnika, temperatury utrzymują się stałe. Czujnik był winowajcą całego problemu. Co nie zmienia faktu, że chłodnica EGR była też zawalona i do czyszczenia tak jak cały dolot. Finalnie wszystko wróciło do normy po jego wymianie. Jakie miałeś wcześniej temperatury? I jak wygląda u ciebie ciśnienie różnicowe spalin? I mnie po 300 kilometrach na zimnym silniku jałowych obrotach wynosi 24 hPa. Miałeś jakiś błąd od tego czujnika?
marek1224 Opublikowano 6 godzin temu Autor Opublikowano 6 godzin temu 6 godzin temu, kajto01 napisał(a): Po wymianie czujnika, temperatury utrzymują się stałe. Czujnik był winowajcą całego problemu. Co nie zmienia faktu, że chłodnica EGR była też zawalona i do czyszczenia tak jak cały dolot. Finalnie wszystko wróciło do normy po jego wymianie. Są 2 czujniki spalin przed katalizatorem i na wylocie turbiny, któryś z nich wymieniłeś czy jeszcze następny?
kajto01 Opublikowano 5 minut temu Opublikowano 5 minut temu 6 godzin temu, marek1224 napisał(a): Są 2 czujniki spalin przed katalizatorem i na wylocie turbiny, któryś z nich wymieniłeś czy jeszcze następny? Wymieniałem ten na wlocie spalin do turbo czyli numer 1. Jak widać na zdjęciach przed wymianą temperatury były mocno odbiegające. Spróbuj wymienić bo to dość proste i niedrogie. Często padają te czujniki i nie dają żadnych oznak uszkodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się