Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wałek rozrządu ssący w Audi A4 B9 2.0 TFSI CYMC


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam pytanie odnośnie doboru części, na moim wałku ssącym w silniku CYMC 2.0 TFSI 252km USA widnieje symbol 06L109088 w zasadzie to jest on na wariatorze tego wałka, czy numer wałka to właśnie ten który tam widnieje czy jest on nabity strikte na samym wałku tam gdzie znajdują się krzywki. W kilku miejscach znalazłem informację że numer na wariatorze identyfikuje cały wałek i można się nim posługiwać w wyborze wałka, z tego co staram się ustalić powinien mi pasować też wałek o numerze 06L109021 lub B11319 BORSEHUNG. Czy mógł by mi ktoś udzielić informacji który wałek powinien mi pasować?

Pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez midiLED
Opublikowano

Tak to cały wałek. Wg. Etki numery, na które się zamienia to:  06L109088 --->  06L109021N ---> 06L109021S

Opublikowano

Dzięki, a co z wałkiem 06J 109 088 J , widzę taki na portalu aukcyjnym i sprzedawca zapewnia że to to samo, poszperałem i na chińskim portalu właśnie takie mają i tam też niby podają że się nada do mojego silnika. Jest jeszcze Borsechung B11319 który ponoć też pasuje i w takiej sytuacji wolał bym chyba tego niż chińskie wynalazki, ktoś ma z tym jakieś doświadczenia?

Opublikowano (edytowane)

Wszędzie gdzie szukam po numerze   06L109021N ---> 06L109021S tych wałków finalnie okazuje się że mają na wariatorze napisane 06J 109 088 J nawet Borsechunt B11319 gdy obejrzymy wariator tam ma 06J 109 088 J . Byłem w serwisie Audi i sprzedawca nie podał mi numeru wałka oznajmił że jest dostępny za 3400zł ale nie potwierdził że będzie to wałek z logo Audi a w rozmowie podszedłem go i wspomniałem mu że pewnie chodzi o wałek z końcówką 021H ( według ETKi mój samochód po Vinie powinien mieć wałek o numerze 06L 109 021H )  to skinął głową potwierdzając. Tak więc nie mam żadnej pewności że dostane wałek oryginalny Audi a być może to będzie wałek Borsechunt który to kosztuje poniżej 1000zł tak więc jak mam zapłacić 3400 to woła bym nie kupować kota w worku. Popytałem Chat GPT i ten twierdzi że wariatory o nr 06J 109 088 J są przeznaczone do Gen2 i nie będą idealnie pracowały z moim systemem zmiennych faz i stosowane były czasem do pierwszych modeli silnika Gen3 w ostatnich wersjach A4 B8 i może być tak że gdy założę taki wałek to będę miał dokładnie takie same objawy jakie mam teraz tj niestabilne wolne obroty, delikatne pływanie kąta wałka ssącego 4,5 - 5,4 przy zadanym 5 stopni oraz pływający kąt zapłonu od 2 do 20 stopni. Jeśli ktoś ma wiedzę w tym temacie bardzo proszę o rozwianie moich obaw i wyjaśnienie mi tej sprawy.

Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie

Edytowane przez midiLED

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...