Miro_S76 Opublikowano 25 Sierpnia Opublikowano 25 Sierpnia Witam nie znalazłem celowanego tematu dlatego mam pytanie do osób które przerabiały temat w BFB a mianowicie będę się brał za wymianie uszczelki podstawy filtra oleju (tej metalowej) i odrazu pójdzie nowe kolanko, trójnik odmy, zaworek OE i uszczelka chłodniczki, czy robiliście to w 1.8 BFB idzie to jakoś sprawnie zrobić bez zdejmowania kolektora i jaki jest dostęp o śrub do obudowy filtra i czy idzie zlikwidować łatwo te opaski fabryczne od trójnika odmy dzięki bardzo za informację. Nie ma lpg wiec powinno być łatwiej
Drennei Opublikowano Poniedziałek o 07:04 Opublikowano Poniedziałek o 07:04 Ja to zmieniałem jakiś czas temu. Kolektora nie ruszałem , ale odkreciłęm przepustnice ( tam tez warto zmienić uszczelkę), oraz zbiorniczek płynu( mozna odkrecic i przesunąć w lewo). Wtedy będzie bez problemy dostęp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się