Gość norbertdriver Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Założyłem ostatnio chipsa w 1.9 tdi 90 KM i mam ich teraz 115 KM i 280 NM. Jeździ się świetnie, jest kolosalna różnica. Robie jakieś 30 tys. km rocznie, silnik kręce do 2400 bardzo rzadko do 3000 tys. obrotów. Czy są jakieś wskazania do jazdy takim silnikiem po chipie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Założyłem ostatnio chipsa w 1.9 tdi 90 KM i mam ich teraz 115 KM i 280 NM. Jeździ się świetnie, jest kolosalna różnica. Robie jakieś 30 tys. km rocznie, silnik kręce do 2400 bardzo rzadko do 3000 tys. obrotów. Czy są jakieś wskazania do jazdy takim silnikiem po chipie? tak samo jak przed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Nie wiem jak czesto wymieniasz olej. Jesli mocniej katujesz auto to mozna skrocic okres miedzy wymianami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Nie wiem jak czesto wymieniasz olej. Jesli mocniej katujesz auto to mozna skrocic okres miedzy wymianami. pisał,że max 3tys więc lajtowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jarol 3 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Dobrze że nie masz turbiny VNT bo długo byś tak nie pojeździł do 3 tyś obr. :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość norbertdriver Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 olej wymieniam tak ok. 14-max 15 tys. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 No to skroc to 12000 i tyle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fayera 7 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Przy kręceniu do takich obrotów to nic bym nie zmieniał.Jezdzij tak samo jak do tej poryi i będzie ok,no chyba,że chcesz olej szybciej wymieniać to tak jak koledzy radzą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 a co z prędkością maksymalną. Często jeźdze po niemieckich autostradach, czy są jakieś ograniczenia, że np. nie wolno jeździć z prędkością zbliżoną do maksymalnej, czy coś takiego? byleby długo to nie trwało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
migdalek1985 0 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 diesel to nie benzyna aby ciac 200 autobanem smigaj do 160 - 170 i nie masz o co sie martwic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaca.13 0 Opublikowano 21 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2009 uważam że możesz śmigać śmiało,zmieniaj częściej olej jak koledzy radzą i nie katuj go na piątym biegu za długo ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się