Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,8] Mam problem z temp z zbiorniczkiem płynu chłodz


raszcom

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam Audi A4 1998r 1.8.

Do tej pory auto sprawowało sie bezusterkowo a przejechałem nim 20 tys km

Jednak cos mnie niepokoi. Zawsze nawet wtedy gdy latem soje w korku temperatura w zbiorniczku płynu chłodzacego jest niska (spokojnie wkładam palec) Ostatnio wracałem z trasy i zapaliła mi sie kontrolka poziomu płynu. nie wiedzaiłem o co chodzi wiec podjechałem do serwisu Mechanik powiedział że to czujnik w zbiorniku jednak na moje pytanie dlaczego woda w zbiorniku zasze jest taka chłodna nie umiał mi odpowiedziec.

Dodatkowo zauważyłem ze górna rura od chłodnicy jest wyraźnie gorąca a dolna tylkko letnia. Auto trzyma temperature 90 stopni normalnie sie nagrzewa i działa ciepły nadmuch czyli moge wykluczyc pompe wody. Czy mozecie mi napisać czy wszysko jest ok bo boje sie jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niepokoi mnie ze ta taki stan rzeczy utrzymuje sie przez 20 tys i nic sie nie dzieje tylko teraz ten poziom zaczął wariować. Jaka powinna być temperatura w zbiorniku?

A gdyby to był termostat to chyba miał bym problemy z temperatura a on ja trzyma albo z ogrzewaniem a ono tez jest ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

jak nie termostat to czujnik temperatury.

Jakie masz spalanie?

Jeździć możesz z tą usterką.

[ Dodano: 11-04-2007, 17:38 ]

chyba miał bym problemy z temperatura

może i masz ale np. wadlowy czujnik temp. przekazuje zły odczyt. Sprawdź Vagiem błędy.

Porównaj temp. silnika z Vaga, z klimatronika i z licznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio na trasie przy bardzo spokojnej jeździe udało mi się zejść do 6,4 czyli norma

[ Dodano: 11-04-2007, 17:42 ]

a moze to niedrozna chłodnico bo cos z tymi rurami mi nie pasuje. Napiszcie mi czy temperatura w zbiorniku powinna być taka sama jak w układzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdziłem to chyba nie chłodnica bo jest ciepła na całej powierzchni.Co to moze być i czemu dolna rura jest zimna?

Chłdnica jest na tyle skuteczna że w czasie jazdy chłodzi płyn, dolny wąż powinien być chłodniejszy od górnego bo inaczej nie było by chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tą chłodnicą wszystko sie zgadza ale płyn w zbiorniku powinien być gorący, wrecz parzący :wink: , albo nie ma pełnego obiegu (gdzieś jest bąbel powietrza ocinajacy zbiornik :eek: ale przeciez tam się przelewa) albo czujnik temp. jest zrąbany - VAG prawdę ci powie, jest to iście tajemniczy przypadek :wink:

zobacz jeszcze pod maska jak przegazujesz sobie cięgnem, czy płyn wpluwany jest do zbiorniczka przez górny weżyk, będziesz wtedy miał pewnosć co do obiegu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...