raszcom 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Cześć. Mam Audi A4 1998r 1.8. Do tej pory auto sprawowało sie bezusterkowo a przejechałem nim 20 tys km Jednak cos mnie niepokoi. Zawsze nawet wtedy gdy latem soje w korku temperatura w zbiorniczku płynu chłodzacego jest niska (spokojnie wkładam palec) Ostatnio wracałem z trasy i zapaliła mi sie kontrolka poziomu płynu. nie wiedzaiłem o co chodzi wiec podjechałem do serwisu Mechanik powiedział że to czujnik w zbiorniku jednak na moje pytanie dlaczego woda w zbiorniku zasze jest taka chłodna nie umiał mi odpowiedziec. Dodatkowo zauważyłem ze górna rura od chłodnicy jest wyraźnie gorąca a dolna tylkko letnia. Auto trzyma temperature 90 stopni normalnie sie nagrzewa i działa ciepły nadmuch czyli moge wykluczyc pompe wody. Czy mozecie mi napisać czy wszysko jest ok bo boje sie jeździć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamq 3 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Może sprawa jest błacha - sprawdź termostat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raszcom 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 niepokoi mnie ze ta taki stan rzeczy utrzymuje sie przez 20 tys i nic sie nie dzieje tylko teraz ten poziom zaczął wariować. Jaka powinna być temperatura w zbiorniku? A gdyby to był termostat to chyba miał bym problemy z temperatura a on ja trzyma albo z ogrzewaniem a ono tez jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 jak nie termostat to czujnik temperatury. Jakie masz spalanie? Jeździć możesz z tą usterką. [ Dodano: 11-04-2007, 17:38 ] chyba miał bym problemy z temperatura może i masz ale np. wadlowy czujnik temp. przekazuje zły odczyt. Sprawdź Vagiem błędy. Porównaj temp. silnika z Vaga, z klimatronika i z licznika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raszcom 0 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 ostatnio na trasie przy bardzo spokojnej jeździe udało mi się zejść do 6,4 czyli norma [ Dodano: 11-04-2007, 17:42 ] a moze to niedrozna chłodnico bo cos z tymi rurami mi nie pasuje. Napiszcie mi czy temperatura w zbiorniku powinna być taka sama jak w układzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 6,4 bardzo dobra norma. niedrozna chłodnico wtedy silnik by ci się przegrzewał. Sprawdzę dzisiaj u siebie jak nie zapomnę bo sam jestem ciekawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raszcom 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 sprawdziłem to chyba nie chłodnica bo jest ciepła na całej powierzchni.Co to moze być i czemu dolna rura jest zimna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 sprawdziłem to chyba nie chłodnica bo jest ciepła na całej powierzchni.Co to moze być i czemu dolna rura jest zimna? Chłdnica jest na tyle skuteczna że w czasie jazdy chłodzi płyn, dolny wąż powinien być chłodniejszy od górnego bo inaczej nie było by chłodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raszcom 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 tak tylko u mnie ta górna jest gorąca a dolna tylko letnia i dodatkowo zimna woda w zbiorniczku coś mi tu nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spedyt Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Temat był już przerabiany odnośnie chłodnicy i jej temperatury. Radiator chłodnicy zawsze będzie chłodniejszy na dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiki 2 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 z tą chłodnicą wszystko sie zgadza ale płyn w zbiorniku powinien być gorący, wrecz parzący , albo nie ma pełnego obiegu (gdzieś jest bąbel powietrza ocinajacy zbiornik :eek: ale przeciez tam się przelewa) albo czujnik temp. jest zrąbany - VAG prawdę ci powie, jest to iście tajemniczy przypadek zobacz jeszcze pod maska jak przegazujesz sobie cięgnem, czy płyn wpluwany jest do zbiorniczka przez górny weżyk, będziesz wtedy miał pewnosć co do obiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się