[ALL B7] Filtr cząstek stałych - problem powraca

    8 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.Mam problem z filtrem czastek stalych,chodzi o Audi a4 2.0 TDI 140km.Na wyswietlaczu licznika zapalaja sie 3 kontrolki:od filtra,od swiec zarowych i pomaranczowa od silnika.Auto caly czas jest w trybie awaryjnym.

    Samochod odwiedzil serwis Audi panowie stwierdzili zabrudzenie na poziomie 90% i wadliwy czujnik.W sumie spedzili w nim 8 godzin jednak sie udalo.Ucieszony odebralem autko i smigam,przejechalem zaledwie 150km i znowu zzapalila sie kontrolka pojechalem wiec wypalac ale niestety po 10 minutach zapalily sie pozostale i znowu tryb awaryjny.

    Dzwonilem na serwis panowie powiedzieli ze teraz jedynie wymiana pomoze.

    Prosze was o porade jak najmniejszym kosztem pozbyc sie tej usterki.

    Na jutro jestem umowiony u jednego mechanika ktory oglasza sie na allegro:jego usluga polega na wybebeszeniu wnetrznosci filtra i jakiejs zmianie w oprogramowaniu sterownika.Cos mowil o zmianie jakichs wartosci cisnienia...?Niby czujniki od filtra caly czas beda pracowac tylko ze komputer bedzie odczytywal inne wartosci...

    Powiedzcie mi czy warto jechac do tego mechanika zebym sie nie nadzial ze puzniej mi auto zacznie swirowac...

    z gory dzieki za pomoc.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na jutro jestem umowiony u jednego mechanika ktory oglasza sie na allegro:jego usluga polega na wybebeszeniu wnetrznosci filtra i jakiejs zmianie w oprogramowaniu sterownika.Cos mowil o zmianie jakichs wartosci cisnienia...?Niby czujniki od filtra caly czas beda pracowac tylko ze komputer bedzie odczytywal inne wartosci...

    Powiedzcie mi czy warto jechac do tego mechanika zebym sie nie nadzial ze puzniej mi auto zacznie swirowac...

    z gory dzieki za pomoc.

    to chyba najlepsze rozwiązanie, tylko żeby koleś był kumaty... bo ja do tej pory słyszałem o wywaleniu zupełnie DPFa i korekcie sterownika... ale ciekawi mnie to o czym piszesz :mysli: podrzuć jakiegoś linka, bo być może (odpukać :cool1:) mnie to będzie czekać... :decayed:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    przyjrzal bym sie czujnikowi roznicy cisnien na DPF , czesto sa z nimi problemy

    A jaki czujnik oni stwierdzili, ze jest wadliwy ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Koledzy czujnik ten ma dwa numery:

    1.0281002711

    2.07Z906051A mozliwe ze jest to jeden numer ale na czujniku jest jeden pod drugim.

    Powiedzcie mi co to za czujnik i czy moge go sprawdzic multimetrem?

    A tutaj podaje link do tego mechanika:

    http://moto.allegro.pl/item646314729_regeneracja_filtr_czastek_stalych_fap_dpf_pdf.html

    Zadzwonilem do goscia i przedstawil mi na czym ma polegac zabieg tak jak opisalem wyzej.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja bym na twoim miejscu nie ryzykował z tym gościem z allegro chyba że jest sprawdzony i zrobi to dobrze.Ja bym raczej pojechał wywalić to dziadostwo i zrobił bezpieczny program i zapomniał o problemie raz na zawsze. Może np: w Dynosofcie w Katowicach możesz zapytać Aligatora czy Ci to zrobi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No i juz po krzyku.Fecet spedzil przy Audiku 8 godzin tyle zajelo mu wyciagniecie tego filtra.Przygladalem sie jego pracy i rzeczywiscie tak przeje...bylo go wydostac ze szok.(W passacie wyciagniecie zajelo mu 1 godzine a tu 4).

    Po wydostaniu filtra wywalil wszysko mze srodka wlacznie z katalizatorem bo niestety jest to w jednej obudowie.Po zlozeniu zmienil cos komputerem to juz niestety nie moglem zobaczyc mowil cos o cisnieniach.Pojechal sie przejechac i przyjechal i juz kontrolki nie swiecily.Pelen sukces.Auto teraz nie jezdzi tylko zapiernicza:)Teraz puszcza takiego dymka jak sie mu wstawi w deske ale to normalne bez katalizatora.W sumie mam to gdzies ja mam czuc przyjemnosc z jazdy a nie ogladac czy tam cos lekko z tylu pryczka:)Naprawde operacja skonczyla sie powodzeniem.Ale najlepsze jest to ze juz mnie ten problem nigdy nie spotka,chyba ze pojdzie mi ktorys czujnik bo one dalej sa aktywne i mierza sobie te cisnienia.

    A jesli chodzi o Dynosoft zadzwonilem do nich na samym poczatku to powiedzieli mi ze zrobia mi to koszt 1500zl pytam na kiedy:Moze w polowie lipca takze niestety musialem podziekowac bo autem sie juz nie dalo jezdzic.

    Pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    czyli u tego kolesia z allegro robiłeś? :mysli: jaki koszt tej przyjemności? :wink4:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Tak u tego goscia z allegro mialem zaplacic 600zl ale gosc tak powiedzial zebym chociaz piec dyszek dolozyl bo tyle czasu to zajelo a widzialem ze mial duzo innej roboty nieskonczonej przez moje audi to bez slowa mu zaplacilem te 650zl.

    We wroclawiu jest firma ktora robi tak samo i biora 1500zl takze tutaj cena dobra.

    Ale gosc stwierdzil ze juz Audi A4 nie bedzie robil bynajmniej nie za takie pieniadze:)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy