Pretor Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Szukałem na forum i nie mogłem znaleźć jaki jest dopuszczalny luz na kole dwumasowym (chodzi mi o ruch obrotowy). Czy w nowym kole dwumasowym jest w ogóle jakiś luz? Pozdrawiam.
Bigrazor Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 jak wyczuwasz luz to jest źle - tu masz opis : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110
mcm Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 u mnie chyba też był luz i stało się to pozrywało nity na dwumasie, w sumie całe sprzęgło i dwumas do wymiany (1800 zł) :shocked:
Wihajster Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 pozrywało nity na dwumasie miałem to samo,też nity poszły
Orfeusz Opublikowano 2 Lipca 2009 Opublikowano 2 Lipca 2009 Jeśli masz to koło wymontowane i szarpiąc rękami czujesz luz to już w sumie koło do piachu.
Pretor Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 To co mówicie mnie zastanowiło, bo czytałem, że w nowym dwumasie może być nawet 5mm luzu, a do wymiany jak jest powyżej 10mm.[br]Dopisany: 03 Lipiec 2009, 17:24_________________________________________________Czy nikt z Was nie zmieniał koła dwumasowego??? Może ktoś miał w ręce nowe koło i wie dokładnie jaki tam był luz i czy w ogóle był. Czytałem na necie że niby 5mm w nowym kole może być, ale chciałbym się upewnić. Może ktoś z kolegów wymieniał samo sprzęgło a dwumas jeszcze był ok. Jeśli tak, to jaki mieliście luz przy jeszcze dobrym dwumasie. Wiem, że mogą być różne uszkodzenia dwumasu i wcale nie musi być dużego luzy żeby dwumas był nie sprawny, ale chciałbym wiedzieć z Waszego doświadczenia jaki może być ten luz. Pozdrawiam.
alex3p Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 Ja wymieniałem u siebie koło dwumasowe, kupiłem nowe LUK i rzeczywiście miało ono minimalny luz, lecz nie tak duży jak stare koło!
Pretor Opublikowano 5 Lipca 2009 Autor Opublikowano 5 Lipca 2009 Ja wymieniałem u siebie koło dwumasowe, kupiłem nowe LUK i rzeczywiście miało ono minimalny luz, lecz nie tak duży jak stare koło! Czy możesz określić ile mm było tego luzu na nowym dwumasie i ile miałeś na starym, które było do wymiany?
alex3p Opublikowano 5 Lipca 2009 Opublikowano 5 Lipca 2009 w nowym tak 4-5 mm, w tym starym dużo, dużo więcej, różnica była widoczna ale ciężko mi powiedzieć ile! Dodam że dwumas miałem już nieźle zajechany i ponadpalany!
Łepski Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Czy nikt z Was nie zmieniał koła dwumasowego??? Może ktoś miał w ręce nowe koło i wie dokładnie jaki tam był luz i czy w ogóle był. Wymienialem na SACHSa, zadnego luzu na nowym kole nie bylo.
wojtekce Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Czy nikt z Was nie zmieniał koła dwumasowego??? Może ktoś miał w ręce nowe koło i wie dokładnie jaki tam był luz i czy w ogóle był. Wymienialem na SACHSa, zadnego luzu na nowym kole nie bylo. niemożliwe zawsze jest luz
Wihajster Opublikowano 6 Lipca 2009 Opublikowano 6 Lipca 2009 Czy nikt z Was nie zmieniał koła dwumasowego??? Może ktoś miał w ręce nowe koło i wie dokładnie jaki tam był luz i czy w ogóle był. Wymienialem na SACHSa, zadnego luzu na nowym kole nie bylo. niemożliwe zawsze jest luz zagadza sie
Pretor Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 Znalazłem kilka dni temu jakieś filmiki o dwumasie, tu jest porównanie starego i nowego koła dwumasowego: i tu jeszcze w TDI do wymiany: i nowe: .
Pretor Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Opublikowano 7 Lipca 2009 Z tego co od kilku dni czytałem i widziałem to w nowym kole jest minimalny luz, natomiast nie można jednoznacznie określić przy jakim luzie jest do wymiany, ponieważ nie tylko luz promieniowy ma wpływ na jego stan.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się