Jump to content
IGNORED

[B5 AFN] Jaki luz na kole dwumasowym ?


Pretor

Recommended Posts

Szukałem na forum i nie mogłem znaleźć jaki jest dopuszczalny luz na kole dwumasowym (chodzi mi o ruch obrotowy). Czy w nowym kole dwumasowym jest w ogóle jakiś luz?

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

u mnie chyba też był luz i stało się to

zdjcie047r.th.jpg

zdjcie047wni.th.jpg

zdjcie049d.th.jpg

zdjcie050y.th.jpg

zdjcie052h.th.jpg

pozrywało nity na dwumasie, w sumie całe sprzęgło i dwumas do wymiany (1800 zł) :shocked: :shocked: :shocked:

Link to comment
Share on other sites

pozrywało nity na dwumasie

miałem to samo,też nity poszły :decayed:
Link to comment
Share on other sites

To co mówicie mnie zastanowiło, bo czytałem, że w nowym dwumasie może być nawet 5mm luzu, a do wymiany jak jest powyżej 10mm.[br]Dopisany: 03 Lipiec 2009, 17:24_________________________________________________Czy nikt z Was nie zmieniał koła dwumasowego??? Może ktoś miał w ręce nowe koło i wie dokładnie jaki tam był luz i czy w ogóle był. Czytałem na necie że niby 5mm w nowym kole może być, ale chciałbym się upewnić. Może ktoś z kolegów wymieniał samo sprzęgło a dwumas jeszcze był ok. Jeśli tak, to jaki mieliście luz przy jeszcze dobrym dwumasie. Wiem, że mogą być różne uszkodzenia dwumasu i wcale nie musi być dużego luzy żeby dwumas był nie sprawny, ale chciałbym wiedzieć z Waszego doświadczenia jaki może być ten luz.

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Ja wymieniałem u siebie koło dwumasowe, kupiłem nowe LUK i rzeczywiście miało ono minimalny luz, lecz nie tak duży jak stare koło!

Link to comment
Share on other sites

Ja wymieniałem u siebie koło dwumasowe, kupiłem nowe LUK i rzeczywiście miało ono minimalny luz, lecz nie tak duży jak stare koło!

Czy możesz określić ile mm było tego luzu na nowym dwumasie i ile miałeś na starym, które było do wymiany?

Link to comment
Share on other sites

w nowym tak 4-5 mm, w tym starym dużo, dużo więcej, różnica była widoczna ale ciężko mi powiedzieć ile! Dodam że dwumas miałem już nieźle zajechany i ponadpalany!

Link to comment
Share on other sites

Czy nikt z Was nie zmieniał koła dwumasowego??? Może ktoś miał w ręce nowe koło i wie dokładnie jaki tam był luz i czy w ogóle był.

Wymienialem na SACHSa, zadnego luzu na nowym kole nie bylo.

Link to comment
Share on other sites

Czy nikt z Was nie zmieniał koła dwumasowego??? Może ktoś miał w ręce nowe koło i wie dokładnie jaki tam był luz i czy w ogóle był.

Wymienialem na SACHSa, zadnego luzu na nowym kole nie bylo.

niemożliwe :cool1: zawsze jest luz

Link to comment
Share on other sites

Czy nikt z Was nie zmieniał koła dwumasowego??? Może ktoś miał w ręce nowe koło i wie dokładnie jaki tam był luz i czy w ogóle był.

Wymienialem na SACHSa, zadnego luzu na nowym kole nie bylo.

niemożliwe :cool1: zawsze jest luz

zagadza sie
Link to comment
Share on other sites

Znalazłem kilka dni temu jakieś filmiki o dwumasie, tu jest porównanie starego i nowego koła dwumasowego:

i tu jeszcze w TDI do wymiany:
i nowe:
.
Link to comment
Share on other sites

czyli luz ma być :gwizdanie:

Link to comment
Share on other sites

Z tego co od kilku dni czytałem i widziałem to w nowym kole jest minimalny luz, natomiast nie można jednoznacznie określić przy jakim luzie jest do wymiany, ponieważ nie tylko luz promieniowy ma wpływ na jego stan.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...