carnivore1 0 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 Witam, jeżdżę od kilku mieisęcy na zawieszeniu gwintowanym TEIN, przeznaczone było do sedana B6, ale gość w sklepie zapewniał, że do avanta również pasuje bez problemu. Jednak gdy niedawno chciałem go trochę podnieść, to okazało się, że przy obniżeniu jakie teraz mam (czyli ok. 30 mm, może troszkę więcej) przód jest podniesiony już na maxa a tył z kolei obniżony prawie na maxa... Czy ktoś się spotkał z czymś takim? Czy to właśnie różnica między sedanem a avantem? Myślę że założone było dobrze, bo gość który to robił zna się na rzeczy... Co teraz z tym zrobić... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomson 0 Posted July 19, 2009 Share Posted July 19, 2009 może to wynikać z tego, że przód ma inny zakres regulacji niż tył. Ja mam amory + springi -40mm i one były do avanta i sedana. Przy takim obniżeniu sprężyny są na tyle twarde i sztywne, że różnica wagi między avantem a sedanem ugina je o kilka mm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carnivore1 0 Posted July 19, 2009 Author Share Posted July 19, 2009 Wg sprzedającego i przód i tył powinien mieć zakres ok. 35 mm góra i dół... a teraz u mnie nie da się ani do góry za bardzo, ani w dół... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now