Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Proszę o analizę logów: Toledo 1L 1.9 TDI AFN


voodi22

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalnie zapieczone kierownice VTG... sprezarka do czyszczenia... po czyszczeniu zaprezentuj nam ponownie kpl. dynamicznych.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalnie zapieczone kierownice VTG... sprezarka do czyszczenia... po czyszczeniu zaprezentuj nam ponownie kpl. dynamicznych.

Pozdrawiam

juz nie tak totalnie ... w 010 daja jeszcze rade ...

jazda dajac ostro w palnik moze zaleczyc chwilowo problem

poza tym

EGR zaslepiony/nie dziala

dawke na wolnych mozna ponizej 4

korekcja na jednym cyliondrze troszke odstaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz nie tak totalnie ...

Fakt troche przesadzilem... bylem wczoraj troche "zmęczony" :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalnie zapieczone kierownice VTG... sprezarka do czyszczenia... po czyszczeniu zaprezentuj nam ponownie kpl. dynamicznych.

Pozdrawiam

juz nie tak totalnie ... w 010 daja jeszcze rade ...

jazda dajac ostro w palnik moze zaleczyc chwilowo problem

poza tym

EGR zaslepiony/nie dziala

dawke na wolnych mozna ponizej 4

korekcja na jednym cyliondrze troszke odstaje

- EGR osobiście zaślepiłem kolektor wyczyszczony

- można coś więcej na temat dawki i co zrobić z tym jednym cylindrem.wtryskiwacz szwankuje?

jeszcze jeden szczegół czym większe obroty silnika to głośniejsza praca.ps u siorki ibizy jest całkiem inna charakterystyka na wysokich obrotach.czy może być to spowodowane przez ten jeden cylinder

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- można coś więcej na temat dawki i co zrobić z tym jednym cylindrem.wtryskiwacz szwankuje?

jeszcze jeden szczegół czym większe obroty silnika to głośniejsza praca.ps u siorki ibizy jest całkiem inna charakterystyka na wysokich obrotach.czy może być to spowodowane przez ten jeden cylinder

jest na forum jak ustawic dawke .. poszukaj ...

albo atryskiwacz albo cylinder ... :wink4:

silnik silnikowi nie rowny ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...