Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1,8 ADR] Problem z oświetleniem wnętrza.


Darkman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Przekopałem forum w poszukiwaniu rozwiązania mojego problemu ale nic nie znalazłem niestety,więc zmuszony jestem założyć nowy wątek.Otóż w moim aucie B5 1.8 ADR rocznik 95 (el.szyberdach) nie świeci sie niestety lampka wnętrza .Bezpiecznik jest ok,ale problem tkwi gdzie indziej.Przy kupnie nie zwróciłem na to uwagi ale brakuje ręcznego włącznika/wyłącznika podświetlenia wnętrza.Jest tylko kwadratowe miejsce(wnęka) na to mniej więcej 2 x 2 cm i w tej wnęce jest milimentowa szczelina w plastiku długości ok 1 cm i obok kwadratowy otwór w plastiku mniej więcej 3x 3 mm. Widać tez nadrukowany rysunek auta z otwartymi drzwiami a po drugiej stronie tej szczeliny biała kreska.

Czy to normalny wygląd tej konsoli od podświetlenia?

Jak naprawić to ustrojstwo? Ja nie jestem elektrykiem,ale chyba bez wizyty u niego sie nie obędzie.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki serdeczne. tak to powinno wyglądać,ale problem jest taki,że w tej szczelince na włącznik nie ma nawet złamanego plastiku,wiec trzeba chyba dotrzeć do środka poprzez rozkręcenie.Inaczej nie przestawie w pozycję wyłączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne.Forum to skarbnica wiedzy jak i uprzejmych ludzi. :biggrin:

[ Dodano: 27-04-2007, 08:09 ]

Może ktoś z szanownych kolegów ma w Etce oznaczenie kodowe tego przełącznika oświetlenia co mi brakuje lub ma na zbyciu.??

[ Dodano: 02-05-2007, 15:43 ]

Problem rozwiązany-kupiłem całą lampkę oświetlenia na szrocie za 30 PLN i przełożyłem.Fuksnęło sie znowu za małe pieniądze. Jest lepsza niż ta co miałem bo ma dodatkowe wyłaczniki boczne dla kierowcy i pasażera. Pasuje jak ulał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.