ROBERT Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Witam. Po lekkim naciśnięciu pedału gazu i trzymaniu cały czas wciśniętym w tej samej pozycji obroty rosną (to chyba normalne) powiedzmy do 1300RPM po czym spadają do 800RPM i znowu rosną do 1300 i zaraz spadają do 800 czyli falują przy lekko wciśniętym pedale przyśpieszania.Dzieje się tak tylko na rozgrzanym silniku,na zimnym jest ok tzn. wcisnę gaz trzymając go cały czas w jednej pozycji i obroty rosną powiedzmy do 1300RPM i tak cały czas trzymają się w tym zakresie. Co może być przyczyną? Przepustnica czysta,zaadoptowana,brak błędów na VAG-u.
wojtek26 Opublikowano 16 Października 2009 Opublikowano 16 Października 2009 Sprawdź czujnik połozenia przepustnicy czy nie ma skoków wartosci przy powolnym otwieraniu.
ROBERT Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Sprawdź czujnik połozenia przepustnicy czy nie ma skoków wartosci przy powolnym otwieraniu. Ok. jutro podepnę VAGa i zobaczę[br]Dopisany: 16 Październik 2009, 13:27_________________________________________________Witam. Dziś byłem w servisie diagnoza: uszkodzony lmm Teraz mam pytanie:jak go wymienię nie trzeba go jakoś zaadoptować,"włączyć" wiem że było już na forum o tym i lmm się nie adoptuje, ale jak jest uszkodzony ,nawet jak go wypnę nie pokazuje błędu. Przez to mam pyt. czy jest możliwe że ECU w tym momencie go ignoruje i jak podłączę nowy to będę musiał o jakoś uaktywnić?
ROBERT Opublikowano 4 Listopada 2009 Autor Opublikowano 4 Listopada 2009 Nie trzeba go adaptowac Dzięki. A czemu nie pokazuje błędu ,nawet jak go wypnę ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się