zaba84 1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Witam. Obecnie mam auto obnizone na jakis sprezynach -35/-35. Zakupilem sobie zawieche 1be tzn same sprezyny i zastanawwiam sie czy nie sprzedac tego i nie zakupic jakiegos gwinta. Co jest lepsze? Nie zalezy mi az na takiej duzej glebie tylko na jezdzie i jakims wygladzie bo na seryjnych springach auto stoi jak na szczudlach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 moje zdanie jest takie, na dobry gwint trzeba duużo wydać, chyba że kupisz coś typu Ta Technix, gdzie nie jest twardo a jest możliwośc regulacji wtedy koszty nie są aż takie duże, jeżeli Ci taki bajer nie potrzebny, mówie o możliwości regulacji to załóż kompet 1BE ale podobno masz same sprężynki, a do tego przydały by się ori amorki z 1BE, więc już znów masz koszty przelicz, co Ci się bardziej opłaca, na 1BE auto napewno będzie stało wyżej niż na tych -35mm a planujesz jakieś większe felgi? 17'' czy też 18'' ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaba84 1 Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 a planujesz jakieś większe felgi? 17'' czy też 18'' ? Mam teraz zalozone 16" i raczej przy nich zostane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek 38 Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 to raczej w gwint się nie pakuj ja bym na Twoim miejscu założył 1be, albo został przy tym co masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
A-rek 22 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Co jest lepsze? Nie zalezy mi az na takiej duzej glebie tylko na jezdzie i jakims wygladzie po tym co napisales to szkoda kasy na gwint. jesli te sprezynki ktore teraz masz sa jakies markowe (Eibach, Weitec, etc) to je zostaw. jesli auto wydaje ci sie za twarde to zmien na 1BE i wtedy bedzie bardziej komfortowo ale auto podniesie sie do gory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 Ja mam u siebie 1BE i jest trochę twardsze od standardowego no i niżej o 20mm. ale to żaden szał nie jest. Mam w garażu też prawie nówkę gwint TA Technix. Jeśli nie znajdzie się kupiec to będę zakładał u siebie. Przy okazji górne wachacze pójdą do wymiany na Mayle. Jak ma być "kozak" to tylko gwint. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się