Jump to content

[ALL B7] High Flow Cat 2.0TFSI


bajk
 Share

Recommended Posts

Tak - z tego co się orientuję to 250. Zadzwonię do eltecu i zobaczę jak u nich cenowo to będzie wyglądało.. Aczkolwiek przy 100 z moim Milltekiem to pewnie za głośno będzie :cool1:

Link to comment
Share on other sites

Ja mam u siebie 100 Cpsi El-Tec i jest niemalże bez zmian w głośności, tak więc bez paniki. A i zamiast 4 katów mam teraz 2 duże. Tak więc o głośność się nie obawiaj.

A jak chcesz zakładać 250 to bez sensu bo to taki jak fabryczny.

Link to comment
Share on other sites

Ja mam u siebie 100 Cpsi El-Tec i jest niemalże bez zmian w głośności, tak więc bez paniki. A i zamiast 4 katów mam teraz 2 duże. Tak więc o głośność się nie obawiaj.

A jak chcesz zakładać 250 to bez sensu bo to taki jak fabryczny.

250 też trochę pomaga:

"We've dyno tested 33whp and 27 ft/lbs TQ gains at the wheels on stock turbo tunes." :decayed:

aczkolwiek masz rację - chyba skieruje się do el-tecu po 100 :kox:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...