cookiemonster 0 Posted May 21, 2007 Share Posted May 21, 2007 Witam, Ostatnio zauwazylem bardzo niepokojace zachowanie ukladu kierowniczego. Wlasciwie tylko podczas parkowania, gdy tocze sie na jedynce i mam skrecone do oporu kola w lewo i lekko podjade to mam wrazenie jakby alufelga trafiala na jakis maly opor po czym przeskakuje do przodu, tak jakby np miala za dlugie sruby i o cos haczyly To chyba niemozliwe skoro wszedzie sa takie same sruby i wszystko gladka sie kreci. Czy to uklad roznicowy i przeskakiwanie na satelitkach? Mialem regenerowana maglownice jakies pol roku temu, czy to moze miec jakis zwiazek? Niestety mam przykre doswiadczenia z tego typu awariami i wiem ze sporo kosztuje naprawa. Boje sie ze to cos grubszego i moze sie posypac lawinowo W jednym serwisie pokrotce opisalem o co chodzi a koles powiedzial ze to normalne jak sie ma skrecone do oporu kola ze co jakis czas przeskoczy ale cos mi sie wierzyc nie chce Moze ktos z Was mial cos podobnego. Help! uzupełnij profil Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest spedyt Posted May 24, 2007 Share Posted May 24, 2007 W jednym serwisie pokrotce opisalem o co chodzi a koles powiedzial ze to normalne jak sie ma skrecone do oporu kola ze co jakis czas przeskoczy ale cos mi sie wierzyc nie chce Masz rację że nie wierzysz, sprawdzałem właśnie taką jazdę i nic nie przeskakuje. Podnieś przód auta i postaw na podstawkach, weź kogoś do pomocy i skręć kierę do oporu w jedną i drugą stronę i obracaj kołem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now