marek34 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Witajcie. Mam pytanie jak w temacie. Czy przy pomocy VAGa jest możliwość wykasowania korekt długoterminowych. Chodzi mi głównie o blok 032. Jak to zrobić. Będę wdzięczny za instrukcję.
mateogda Opublikowano 11 Grudnia 2009 Opublikowano 11 Grudnia 2009 Zależy jaki tak naprawdę masz silnik, w niektórych wystarczy po prostu skasować błędy (nawet jeśli ich niema), w innych adaptować kanał "0" (choć to nie zawsze działa), w jeszcze innych trzeba odpiąć akumulator.
marek34 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 12 Grudnia 2009 Silnik jak w profilu, 1,8 Turbo AWT. Odpięcie akumulatora nic nie daje, trzeba to zrobić przez Vaga, tylko jak.
mateogda Opublikowano 12 Grudnia 2009 Opublikowano 12 Grudnia 2009 AWT w B5, rzekłbym rodzynek Ci się trafił. Kasowanie błędów powinno wystarczyć, próbowałeś?
marek34 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2009 Hmm, jak wejdę w błędy, to jest tam pusto. Brak błędów. Ale nie próbowałem ich kasować, bo ich nie było. Czyli myślisz, że wejść w błędy, wykasować i korekcje też się wyzerują. Spróbuję, Ale czy jest jaszcze jakiś pewniejszy sposób. Chodzi mi o wyzerowanie korekcji długoterminowych i przywrócenie fabrycznej mapy wtrysku benzyny.[br]Dopisany: 12 Grudzień 2009, 11:45_________________________________________________ AWT w B5, rzekłbym rodzynek Ci się trafił. Kasowanie błędów powinno wystarczyć, próbowałeś? Mateogda, poszło. Wykasowanie nieistniejących błędów powoduje wyzerowanie korekcji. Serdeczne dzięki za pomoc. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się