Labiel 10 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Witam Wczoraj wujaszek powiedział mi o pewnej metodzie o której kiedyś dowiedział się niby od mechaników. Otóż według niego dobrze jest na zimę wstrzyknąć nieco oleju w osłonę przegubu. Ma to niby na celu zapobieganie nadmiernemu gęstnieniu smaru przez co ten zamiast smarować przegub mógłby odłożyć się na osłonie przez co przegub chodziłby na sucho. Co o tym myślicie? Według mnie jest to dość logiczna teoria. Może i wy coś o tym słyszeliście? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelc 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Pierwsze słyszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Nigdy nie słyszałem takiej teorii. Smar znajdujący sie w przegubach przy ruchu pojazdu na pewno spełnia swoje zadanie i dostaje sie wszędzie. Temperatura pracy smaru tezjest odpowiednia więc jak dla mnie to bzdura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Labiel 10 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Michał, ale zauważ że z biegiem lat smar traci swoje właściwości. To o czym pisałem jest przeznaczone bardziej dla przegubów które mają już większy przebieg. Oczywiście najlepiej byłoby go wyjąć i przesmarować od nowa, ale nie każdemu się chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łaszczu 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Oczywiście najlepiej byłoby go wyjąć i przesmarować od nowa, ale nie każdemu się chce Tak by było najlepiej, ale jak nie ma zastrzeżeń co do pracy przegubu to po co go ruszać. Nadgorliwość też nie jest wskazana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Przegub podczas pracy też się rozgrzewa w związku z czym nie martwiłbym się zbytnio o gęstnienie smaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
augustA4 0 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Michał, ale zauważ że z biegiem lat smar traci swoje właściwości. To o czym pisałem jest przeznaczone bardziej dla przegubów które mają już większy przebieg. Oczywiście najlepiej byłoby go wyjąć i przesmarować od nowa, ale nie każdemu się chce. zgadzam sie z tym że sma traci swoje właściwości z biegioem lat. cżesto bywa tak że smar wymienia się w przegłubie w momencie mymiany samego przegłubu na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się