rapens1 0 Opublikowano 7 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 Witam wszystkich ostatnio musiałem zregenerować maglownicę (wycieki i luz) przy okazji wymieniłem przewód który idzie od pompy do magla który miał wycieki w 2 miejscach i zaczął mi się płyn w zbiorniczku pienić i pompa wyła(oczywiście używka bo ori 500-600 zł ) po regeneracji luz się zmniejszył ale nadal jest odczuwalny,mechanior który to robił powiedział że to jest wina jakiegoś łożyska kierownicy czy coś takiego!!!Nie wiem gdzie to łożysko się znajduje i czy rzeczywiście te luzy mogą być nim spowodowane???proszę o pomoc!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRYFI 0 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 a końcówki drążków są ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBERT 7 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Połączenie kolumny kierowniczej z przekładnią ( maglem ) tzw. krzyżak : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się