Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Wymiana łącznika wałków w 2,0FSI - pomocy...


Gość elvis80

Rekomendowane odpowiedzi

:blink: dla mnie to czarna magia ale dzisiaj dowiedziałem się że w aucie które kupiłem w sobotę był wymieniony silnik rok temu a około 9tyg temu poszło Niemcowi coś w silniku i jakiś kolo (Pan Darek) ze świętokrzyskiego ściągnął w takim stanie A4 i ją naprawiał tutaj (przed zakupem nie mówił oczywiście nic o tym że coś było nie tak - to mnie nie dziwi) ale po ustaleniu z brif'u numeru telefonu do poprzedniego właściciela stanu faktycznego i "postraszeniu" sprzedającego Pan Dariusz przypomniał sobie jednak że wymieniał całą głowicę, ze wzg na to że łącznik wałków (wspomniany w temacie wątku) pękł czy coś :slina::shocked: to to wymienił, kupił w Poznaniu ten blok z silnika jakiegoś Anglika i ponoć wszystko wewnątrz silniczka było ok.....zero jakiegoś progu itp itd :wallbash: powiedźcie mi czy mam się obawiać na co zwrócić uwagę żeby się coś nie zrąbało... przypomnę tylko że rozrząd Niemiec wymienił przy 94tyś teraz jest 100tyś czy jeżeli ten łącznik był wymieniany i głowica to czy nie muszę się przejmować tym rozrządem-wymieniać go... itp itd???? :embarrassed::mysli:

warnwarn.gifZa spamowanie w zakładaniu tematów i zabawę w kotka i myszkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...