boss_kk Opublikowano 19 Stycznia 2010 Opublikowano 19 Stycznia 2010 W moim aucie nie mogę wyłączyć klimy. Cały czas chłodzi!!! Niezależnie czy jest włączona eco czy nie - zamarza obudowa filtra kabinowego i rurki od klimy. Było tak w lecie i w zimie. Zimne powietrze nie dostaje sie do środka ( temp w środku jest ok) tylko słychać z prawej strony za schowkiem jak wdmuc**je do filtra. Jak pojeżdżę pół godziny to cała obudowa fitra jest pokryta lodem i przestaje wdmuchiwać powietrze. Wymieniłem Silnik nastawczy klapy dławienia powietrza nr 8E1 820 511 F , bo myślałem że w tym problem i nic. Ostatnio przy -18s topniach miałem 5 cm lodu na obudowie filtra i rurkach i jeździłem 2 dni kompletnie bez nawiewów. Mechanik rozmroził bryłę lodu i odłączył na szybko klimę przy wiatraku - wszystko jest ok - nawiewy działają a lodu nie ma. Powiedział, że cały czas była włączona i dlatego był lód. Dodam, że tak samo miałem w lato i nie ma żadnych wycieków z klimy... VAS pokazuje usterkę: 01232 z oznaczeniem 030 Zawór regulacyjny sprężarki układu klimatyzacji -N280-, Przerw/ zwarcie z potencjałem plus Sporadyczna Po usunięciu i zapaleniu silnika ciągle się pojawia. Jakieś pomysły - sugestie ? Chcę to jak najszybciej naprawić ale żaden ze mnie mechanik a jadąc do serwisu ( mieszkam za granicą) muszę wiedzieć konkretnie o co chodzi, bo tutejsi bystością nie grzeszą i znajdą przyczynę po miesiącu - oczywiście na mój koszt
wojtek26 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Masz zaciety zawór regulujacy cisnienie w sprezarce, wyglada ze zaciął sie w pozycji max i nawet przy takich temp sprezarka cały czas działała. Wymiana ewentualnie wyjecie i wyczyszczenie powinny załatwic sprawe.
boss_kk Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2010 Możesz dać nr części z etki bo nie bardzo umiem znaleźć? Lub opisać o co chodzi i jak wygląda jego wymiana?
wojtek26 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 W Etce nie wystepuje do tego modelu jako czesc osobna wiec pozostaje albo wymiana spreżarki albo próba rozebrania, jak dobrze pamietam to w Skodach sa one wymienne ale moga nie pasowac do Audi.
boss_kk Opublikowano 22 Marca 2010 Autor Opublikowano 22 Marca 2010 Jak wygląda wymiana tego zaworu. Demontaż pierścieniem segera ale... czy trzeba spuszczać gaz i olej z klmy i czy jest możliwośc na podośniku wykręcenia go bez demontażu sprężarki?? Co do samego zaworu to czy o taki chodzi? http://www.allegro.pl/item925305393_elektrozawor_zawor_czujnik_kompresora_vw_audi.html Mam nadzieję, że mój problem spowodowany naprawdę jest przez ten czujnik - ale Vag nie kłamie :>[br]Dopisany: 20 Luty 2010, 19:08_________________________________________________Zabieram się do wymiany. Czy ktoś wymieniał i orientuje się jaki rozmiar i typ klucza segera do wymiany zaworu w sprężarce?
muszkaA4 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Opublikowano 16 Kwietnia 2010 WDała Ci coś wymiana zaworu regulującego ciśnienie?
boss_kk Opublikowano 16 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2010 nie chcialem sie bawic w pierdoly i wymienilem na nowy caly kompresor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się