Nozze Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Jak wykalibrowany jest N75? Przy jakim cisnieniu sie otwiera? Dzisiaj wyciagnelem ze swojej a4 sprężarkę, dałem cisnienie na WG i otwierał sie już przy 0.2bara. Czy to nie za mało? skrecilem mocniej sruby o dobre 2cm, otwierał sie powoli przy 0.4 bara. Jak go ustawić czy możliwe jest ze mogł sie sam rozregulowac? samochod wogole nie ciągnie, maxymalne doladowanie na zegarze 0.4 bara i potrafi spac po wchwili do 0.3. Do elektroniki nie ma co sie przyczepic, zadnych nieszczelnosci, turbina wyglada dobrze, lopatki ok, przeplywomierz nowka, N75 tez. DV tez jest ok. Prosze o porade i odpowiedz na powyzsze pytania. ps: Slyszalem ze w Iławie jest bardzo dobra firma regenerujaca turbo? Czy ktos wie o ktora chodzi? prosze o namiary. uzupełnij profil
Kunio Opublikowano 1 Czerwca 2007 Opublikowano 1 Czerwca 2007 N75 otwiera sie przy cisnieniu zadanym przez komputer. Nie kombinuj nic w WG bo to nic nie da. Ustaw go tak aby calkowicie sie domykal (uslyszysz jak klapka klapie ) Sprawdz szczelnosci w ukladzie wydechowym i najlepiej podepnij pod VAGa
Nozze Opublikowano 1 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 1 Czerwca 2007 VAG nic nie pokazuje, nieszczelności nie ma! turbina byla raz regenerowana, moze cos spierniczyli? Nie wiem co robic..
MarEsp Opublikowano 3 Czerwca 2007 Opublikowano 3 Czerwca 2007 VAG nic nie pokazuje, nieszczelności nie ma! turbina byla raz regenerowana, moze cos spierniczyli? Nie wiem co robic.. Odłącz wtyczkę od N75 (zbij termometr a gorączka sama spadnie)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się