Jump to content
IGNORED

[AEB] 1.8 T - WG i N75 Wazne pytanie!


Nozze
 Share

Recommended Posts

Jak wykalibrowany jest N75? Przy jakim cisnieniu sie otwiera? Dzisiaj wyciagnelem ze swojej a4 sprężarkę, dałem cisnienie na WG i otwierał sie już przy 0.2bara. Czy to nie za mało? skrecilem mocniej sruby o dobre 2cm, otwierał sie powoli przy 0.4 bara. Jak go ustawić czy możliwe jest ze mogł sie sam rozregulowac? samochod wogole nie ciągnie, maxymalne doladowanie na zegarze 0.4 bara i potrafi spac po wchwili do 0.3. Do elektroniki nie ma co sie przyczepic, zadnych nieszczelnosci, turbina wyglada dobrze, lopatki ok, przeplywomierz nowka, N75 tez. DV tez jest ok. Prosze o porade i odpowiedz na powyzsze pytania.

ps: Slyszalem ze w Iławie jest bardzo dobra firma regenerujaca turbo? Czy ktos wie o ktora chodzi? prosze o namiary.

uzupełnij profil

Link to comment
Share on other sites

N75 otwiera sie przy cisnieniu zadanym przez komputer. Nie kombinuj nic w WG bo to nic nie da. Ustaw go tak aby calkowicie sie domykal (uslyszysz jak klapka klapie ;)) Sprawdz szczelnosci w ukladzie wydechowym i najlepiej podepnij pod VAGa

Link to comment
Share on other sites

VAG nic nie pokazuje, nieszczelności nie ma! :( turbina byla raz regenerowana, moze cos spierniczyli? Nie wiem co robic..

Odłącz wtyczkę od N75 :quattro: (zbij termometr a gorączka sama spadnie)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...