dreamburn Opublikowano 17 Lutego 2010 Opublikowano 17 Lutego 2010 Witam.Mam problem z Sondą Lambda, a dokładnie to po odpaleniu silnika na Vagu Sonda nie faluje!!! a napiecie na sondzie pokazuje nawet 1.5V!!!, a z tego co wiem to powinno byc maksymalnie 1V.Silnik przy tym napieciu pracuje dosc równo ale po chwili to napiecie zaczyna spadac do1.2-1.1V i zaczyna szarpac silnikiem i najprawdopodobniej przełacza sie w tryb Awaryjny bo słychac znaczny wzrost obrotów nawet do 1000 i pochwili spadaja do 864 i jest wtedy dobrze . Dodam jeszcze ze podczas gdy sonda ma napiecie 1.5V i zaczyna spadac i szarpac silnikiem dodam gazu i pochwili napiecie sondy spada ponizej 1V i skacze w przedziale 0-1V i ładnie oscyluje , a po uzyskaniu 1.5V nie oscyluje jest płaska kreska.Co moze powodowac takie napiecie na Sondzie??Była sprawdzana i niby jest dobra na 100%, ale juz sam niewiem, przepływka była przekładana od kolegi ROBERTA z podobnego silnika 1.6 i to samo sie dzialo, a no mojej przepływce silnik w drugim samochodzie pracował prawidłowo.Czy jest mozliwe ze ta sonda sie wiesza, a czasami odwiesza?? I skad te napiecie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się