kubson Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam mam problem z samochodem gdy jest ciepły bardzo ciężko odpala, trzeba pokręcić czasem nawet ok 8 sekund... I teraz pytanie do Was czy mam walnięty ten czujnik czy nie, gdy go odepnę to pali od strzała. Na zimnym<rano> odpala od strzala . 1. Pomiar rano przed odpalaniem Engine gr. 7 Instrument gr.3 Temp. otoczenia ok 3c. temp. płynu chłodzącego 30c temp. paliwa 7,2c skakało do 8,1 i tak na przemian temp. powietrza 5,4c temp. oleju 4,4c temp. płynu chłodzącego 4,5c 2. Pomiar w pełni rozgrzany silnik Instrument gr.3 Engine gr. 007 temp. płynu chłodzącego 94c Temp. otoczenia ok 9c. temp. paliwa 38,7c temp. powietrza 36c temp. oleju 103c temp. płynu chłodzącego 94,5c
dreamburn Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 Tu masz jak powinien wskazywac czujnik G62 http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/all_b5_czujnik_temperatury_cieczy_czy_dobrze_pokazuje-t119558.0.html;new#new jesli ci tak pokazuje jak tam jest napisane to jest dobry
kubson Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 To ten problem wynika ze już pompa siada ?
dreamburn Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Podłacz cisnieniomierz i bedziesz wiedzial, inaczej nikt Ci nie powie jakie masz cisnienie paliwa, a jak niemasz dostepu to wymien pompke , nie sa az tak drogie a zawsze bedzie nowa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się