Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Problem z olejem


Bogus22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam minowicie taki problem na w octavi 1.8t na wyzszych obrotach (pow 2.5 tys obr)zapala mi sie kontrolka oleju na desce i gasnie jak zejdzie z obrotow sa takie błedy 17705 P1297 4529 Turbosprezarka TC, zawór przeslony, wtyki - spadek cisnienia

16396 - - - - - 400C Czujnik pozycji walu rozrzadu CMP, dolot / lewy / przedni, Bank 1 - opózniony czas

jesli kotos moze cos pomoc to prosze o pomoc![br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 12:33_________________________________________________koledzy sory ale juz znalazłem posyt na forum jedno pytanie tylko jak sprawdzic cisnienie oleju to wyczytałem na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie oleju sprawdza się manometrem

tu masz dane :

Pojemność 1781 (cc)

Bieg jałowy

(Bez możliwości regulacji) 760 - 960 (rpm)

Luz zaworowy

Hydrauliczny

Ciśnienie sprężania

Stan normalny 10.0 - 13.0 (bar)

Minimum 7.0 (bar)

Odległość pomiędzy cylindrami w przekładni różnicowej < 3.0 (bar)

Ciśnienie oleju

(Na biegu jałowym) > 1.3 (bar/rpm)

Ciśnienie oleju 3.5-4.5 / 3000 (bar/rpm)

Układ paliwowy (marka i typ) Bosch Motronic

Kolejność zapłonu 1 - 3 - 4 - 2

Rozrząd stroboskopowy (przed zwrotem odkorbowym)

(Bez możliwości regulacji) (°/rpm)

Opór na cewce zapłonowej, pierwotny 0.4 - 0.6 (ohms)

Opór na cewce zapłonowej, wtórny 8000 - 14000 (ohms)

Świece zapłonowe (marka i typ) NGK PFR 6Q

Bosch F 7 LTCR

Odstęp elektrod świecy NGK : 0.7

Bosch : 1.0 (mm)

Turbosprężarka (marka i typ) KKK K03

Turbosprężarka 0.99 - 1.20 (bar)

Ciśnienie wtrysku/ciśnienie w układzie

(Z odłączonym przewodem próżniowym) 3.0 ± 0.1 (bar)

Gazy spalinowe CO

(Bez możliwości regulacji) < 0.5 (%)

Gazy spalinowe CO < 0.3 / 2850 - 2900 (%/rpm)

Duża prędkość biegu jałowego 2850 - 3150 (rpm)

CO przy dużej prędkości biegu jałowego 0.3 (%)

CO2 > 13 (%)

HC < 70 (ppm)

O2 0.1 - 0.5 (%)

Lambda 0.97 - 1.03

Zmiana Lambdy (Delta Lambda) 0.03

Temperatura oleju w czasie testu 80 (°C)

Badanie w obwodzie zamkniętym przy: 660 - 1060 (rpm)

Przygotowanie katalizatora 2 / 3000 (min/rpm )

Układ chłodzenia

Ciśnienie 1.2 - 1.5 (bar)

Termostat otwiera się przy 87 (°C)

Wentylator działa przy (°C)

Etap 1/wentylator 1 94 (°C)

Etap 2/wentylator 2 102 (°C)

Elementy elektryczne

Akumulator 44 / 60 (Ah)

Alternator 70 (A)

Pojemności

Miska olejowa silnika, razem z filtrem 4.5 (l)

Układ chłodzenia 6.5 (l)

Ułożenie pasa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...