Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Posiadam HP TouchSmart TX2 1050ew (tablet) i problem z nim związany, mianowicie chodzi o to, że przestała działać mi tradycyjna klawiatura, działa tylko wirtualna (ekranowa). Menedżer urządzeń nie pokazuje żadnych błędów. Macie jakieś pomysły :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A rozkręcałeś ją? Bo mnie się tak kiedyś stało, że przyciski mi nie działały (dopiero po włączeniu klawy ekranowej i pobawieniu się nią) bo rozkręciłem ją żeby odkurzyć w środku i źle powkładałem gumki pod klawiszami. Coś było przyblokowane i nie działały :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozkręcałem, jest jeszcze na gwarancji także nie mogę :gwizdanie: , jak nic nie zdziałam to trzeba będzie oddać :kwasny:[br]Dopisany: 17 Marzec 2010, 20:33_________________________________________________Po konsultacji telefonicznej ze wsparciem technicznym HP zrobione (aktualizacja BIOSa i pare innych rzeczy)

:closed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...