bajk Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 potwierdzam, w moim poprzednim BGB niestety teżmiałem z tym problem ogólnie problem dobrze znany
FANTOMAS Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 A powiedzcie czy też macie "pocenie się" olejem na styku obudowy wałków i głowicy w jej lewym rogu bliższym chłodnicy po stronie węży od turbiny bo ja mam takie coś w swojej A4 a mam też A6 2.0 TFSI (170PS BPJ) i jest ten sam temat nawet bardziej się poci niż w A4. Nie jest to duży wyciek (nie kapie na podłogę tylko jest wilgotno). Wygląda że tam jest jakaś płynna uszczelka (nie silikon) wie ktoś co tam siedzi?. Generalnie jest z tym kupa bo żeby to uszczelnić trzeba odkręcić obudowę wałków czyli trzeba zrzucić rozrząd itd. Ja ten zawór PCV też zmieniałem bo myślałem że może jest właśnie jego wina że jest za duże ciśnienie w pokrywie i dlatego olej wyciska ale wymiana nic nie zmieniła
Panton Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 u mnie tam się nic nie poci.... czysto i sucho... oleju od wymiany do wymiany nic nie dolewam - silnik BPG, 115kkm nalot, rozrządu jeszcze nie ruszałem... tak naprawdę to poza pcv nic nie ruszałem
FANTOMAS Opublikowano 2 Stycznia 2012 Opublikowano 2 Stycznia 2012 U mnie te wycieki nie są na tyle duże żeby trzeba było przez to dolewać olej ale mam to w obu autach w identycznych miejscach a ogladałem kilka zdjęć tych silników i też widziałem że mają coś jakby "brudniej" w tym miejscu bo zdjęcia były zazwyczaj z daleka pokazujące całą komorę. No ciekawe czy jest to przypadłość czy tylko sporadyczność.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się