Gora_82 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Witam Mam takie pytanie czy jest top możliwe że w wyniku niedrożnego katalizatora jakimś cudem może wytwarzać się takie ciśnienie że turbina będzie puszczać olej i ewentualnie spaliny będą się cofały do silnika???jest to w jakis sposób powiązane????pytam bo turbine mam po regeneracji a wcześniejsza puszczała olej i teraz jak rano odpale auto zanim sie zagrzeje jest mnóstwo niebieskiego dymu i ślady oleju na wylocie z turbiny poza tym mam odpięta odme i jak auto dostanie w kość to z odmy też wyrzuca olej do butelki która zamontowałem na wylocie z komory zaworów.Nadmieniam że pokrywa zaworów jest nowa prosto z serwisu. Prosze o jakies podpowiedzi pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Sciagnij waz od turbo ten co idzie od puszki powietrza i sprawdz jakie ma luzy turbosprezarka, co do kata to jezeli jest zapchany to ma wplyw na szybsze zuzycie sie turbo. Co do dymienia to bylo poruszane mnostwo watkow na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gora_82 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 turbo ma luzy poprzeczne ok 1,5 mm, to ze watki dymienia na niebiesko były poruszane to juz wiem bo przeczytalem ich mnostwo ale powiedz mi czy jest taka opcja ze moze mi puszczac turbo przez to ze przed katalizatorem robi sie duze cisnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Bez przesady z tym sprawdzaniem luzow w ten sposob. Zeby zauwazyc jakis luz wg sposoobu ktory opisujesz to lozyska walka turbo powinny juz nie istniec. A jesli dmucha przez odme i wywala olej to sa ewidentne przedmuchy na cylindrach i cale to swinstwo przez odme trafia z powrotem do ukladu powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gora_82 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 sprawdzałem ciśnienie na cylindrach: 28, 28, 30, 32 bary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 turbo ma luzy poprzeczne ok 1,5 mm, to ze watki dymienia na niebiesko były poruszane to juz wiem bo przeczytalem ich mnostwo ale powiedz mi czy jest taka opcja ze moze mi puszczac turbo przez to ze przed katalizatorem robi sie duze cisnienie Jest taka opcja ze turbo stracilo swoje uszczelnienie przez zapchany katalizator, gdzie robiles regeneracje turbo - moze zle ja wykonali ? Zazwyczaj firmy ktore tym sie zajmuja daja gwarancje, jezeli bylo robione to niedawno zawiez turbo na gwarancje jezeli ci dalej puszcza olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gora_82 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 turbo na gwarancji wiec po swietach pojade, a jeśli chodzi o ciśnienie w skrzyni korbowej to jeden fachowiec mi powiedział ze jak kat jest zapchany to spaliny mogą iść pod pokrywe zaworów a że ja nie jestem zorientowany w tym temacie to pytam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
storm37 Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Jezeli chodzi o cisnienie to jest OK, stan normalny 25-31bar, roznica miedzy cylindrami 5bar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się