Gość oskaritto Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Witajcie! ciagle pojawiaja mi sie bledy 17976 i 17987 jak je skasuje to wracaja nie moge wykonac adaptacji przepustnicy i przy odpalaniu obroty mi swiruja jakby mial zgasnac a pozniej jakos sie normuja jak myslicie czy trzeba wywalic stara przepustnice i kupowac nowa ? czy to duzy problem bo mam AMB 170 koni :/ i nie wiem czy przepustnice sa uniwersalne ? czy pod dany silnik ? z gory dziekuje za odpowiedzi!! WESOŁYCH ŚWIAT WSZYSTKIM ZYCZE!!
ROBERT Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Opublikowano 2 Kwietnia 2010 17976 P1568 4638 Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC - stycznik, silniczek krokowy 17987 P1579 4643 Zespół przepustnicy - ustawienia podstawowe - wykonać adaptację Wyczyść przepustnicę a potem spróbuj zaadoptować VAGiem, jak się nie da przyjrzyj się jeszcze wtyczce i przewodom. Jak to nic nie da to niestety przepustnica do wymiany (może się trafi jakaś dobra używka). U Ciebie powinna być 06B 133 062 M stosowana w silnikach APU,ANB,AWT,AVJ,AMB,BFB,BEX- czyli chyba wszystkie 1.8T po 1999roku
Gość oskaritto Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 17976 P1568 4638 Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC - stycznik, silniczek krokowy 17987 P1579 4643 Zespół przepustnicy - ustawienia podstawowe - wykonać adaptację Wyczyść przepustnicę a potem spróbuj zaadoptować VAGiem, jak się nie da przyjrzyj się jeszcze wtyczce i przewodom. Jak to nic nie da to niestety przepustnica do wymiany (może się trafi jakaś dobra używka). U Ciebie powinna być 06B 133 062 M stosowana w silnikach APU,ANB,AWT,AVJ,AMB,BFB,BEX- czyli chyba wszystkie 1.8T po 1999roku dzieki za mega profesjonalna odpowiedz!! sprawdze wszystko i dam znac!! pozdro!! wesolych!![br]Dopisany: 02 Kwiecień 2010, 21:36_________________________________________________ 17976 P1568 4638 Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC - stycznik, silniczek krokowy 17987 P1579 4643 Zespół przepustnicy - ustawienia podstawowe - wykonać adaptację Wyczyść przepustnicę a potem spróbuj zaadoptować VAGiem, jak się nie da przyjrzyj się jeszcze wtyczce i przewodom. Jak to nic nie da to niestety przepustnica do wymiany (może się trafi jakaś dobra używka). U Ciebie powinna być 06B 133 062 M stosowana w silnikach APU,ANB,AWT,AVJ,AMB,BFB,BEX- czyli chyba wszystkie 1.8T po 1999roku dzieki za mega profesjonalna odpowiedz!! sprawdze wszystko i dam znac!! pozdro!! wesolych!! Dziwna sprawa...dzisiaj zrobilem adaptacje...co dziwne zadzialalo....:/ tylko nie wiem jakie powinny byc wlasciwosci bo w pierwszej kolumnie mam 14,5% a w drugiej 85,5% ale bledow zero... powiedzcie jakie macie u siebie wlasciwosci na kanale 60 w silniku?? z gory dziekuje
ROBERT Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Opublikowano 5 Kwietnia 2010 Ważne, że w czwartej kolumnie napisało ADP OK Ja też mam przepustnicę DBW i u mnie pisze np. 10.4% i 89.4%, tym się nie przejmuj
Gość oskaritto Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Ważne, że w czwartej kolumnie napisało ADP OK Ja też mam przepustnicę DBW i u mnie pisze np. 10.4% i 89.4%, tym się nie przejmuj dzieki za odpowiedz kumpel ma ten sam silnik i u niego jak robilismy adaptacje napisalo 15,4% 86,7% itp...wiec widac ze sie roznie nastawiaja pozdro!! p.s w czwartej nie napisalo mi adp ok chyba ze masz inny vag com bo ja mam 2.08 i nowszego nie moglem znalesc... :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się